معرفی گوشی‌های پرفروش در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی‌ها باعث فروش خوب این مدل ها شده است. گوشی های E66 و ۶۳۰۳ نوکیا با بهای فروش ۲۹۰ و ۱۴۵ هزار تومان، فروش بالایی در بازار تلفن همراه دارند.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی‌ها باعث فروش خوب این مدل ها شده است. گوشی های E66 و ۶۳۰۳ نوکیا با بهای فروش ۲۹۰ و ۱۴۵ هزار تومان، فروش بالایی در بازار تلفن همراه دارند.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی E66 و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی ۶۳۰۳ به شمار می آید.
گوشی S500 سونی اریکسون با قیمت ۱۱۲ هزار تومان از مدل های خوش فروش این برند بود.
صفحه نمایش TFT  با نمایش  ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا دو گیگابایت از ویژگی های گوشی S500 به شمار می آید. گوشی KF510 ال جی با قیمت ۱۵۳ هزار تومان توانست در صدر پرفروش ترین های این برند جای گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی KF510 ال جی است.
گوشی M620 سامسونگ با قیمت ۷۶ هزار تومان توانسته مورد تقاضای عموم علاقمندان به این برند قرار گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت ۶۵ هزار رنگ، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی قابل ارتقا با microSD تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA از مشخصات فنی گوشی M620 سامسونگ به شمار می آید.
گوشی VIVA اچ تی سی که با قیمت ۲۴۸ هزار تومان مورد استقبال مشتریان قرار گرفته، دارای صفحه نمایش لمسی TFT ،قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
۱۲۹/

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا