مکانیزاسیون محدوده طرح ترافیک

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، اجرای این پروژه می تواند در امور مدیریت حمل و نقل شهرهای بزرگ موفقیت ایجاد و محدودیت‌های ویژه‌ای برای عبور و مرور خودروهای شخصی در خیابان‌های مرکزی و معابر پرازدحام وضع کند. کنترل تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده‌های تعیین شده و به تبع آن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، اجرای این پروژه می تواند در امور مدیریت حمل و نقل شهرهای بزرگ موفقیت ایجاد و محدودیت‌های ویژه‌ای برای عبور و مرور خودروهای شخصی در خیابان‌های مرکزی و معابر پرازدحام وضع کند. کنترل تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده‌های تعیین شده و به تبع آن روان‌سازی حرکت وسایط نقلیه در سطح معابر مورد نظر، اهداف اولیه اجرای این پروژه را تشکیل می‌دهند.
پروژه مکانیزاسیون محدوده طرح ترافیک ، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، بهبود امور مدیریت ترافیک شهر، بهبود عملکرد و ارتقاء کمی و کیفی خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش زمان سفرهای درون‌شهری را به همراه دارد.
تسهیل حرکت و افزایش سرعت پاسخ‌دهی خودروهای امدادی، سرعت‌بخشی به گردش امور اداری و اقتصادی واحدهای صنفی و تجاری مستقر در داخل محدوده طرح ترافیک و تامین سلامتی و آسایش خاطر شهروندان از دیگر اهداف این طرح عنوان شده است. با اجرای این پروژه و ممنوعیت تردد خودروهای غیرمجاز در محدوده‌های تعیین شده، فرصت‌ها و شرایطی بوجود می‌آید که بهره‌برداری از آنها می‌تواند به تحصیل منافع بعدی برای نظام اداره شهر بیانجامد.
صرفه‌جویی در مصرف سوخت ، درآمدزایی ، افزایش بهره‌وری عمومی ، بهبود شرایط زیست محیطی ، تسهیل در ارائه خدمات شهری و بهبود خدمات انتظامی از جمله اهداف ثانویه این پروژه عنوان شده است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا