کنترل تلفن همراه با نفس

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تلگراف، با ارایه فناوری تنفسی کاربران می توانند با تنفس خود به تلفن همراه پاسخ دهند.این سیستم که Sensawaft نام دارد پیش بینی می شود در صنعت تلفن همراه انقلابی ایجاد کند. البته این فناوری خیلی نوپا و جدید است اما پیش بینی می شود در آینده …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تلگراف، با ارایه فناوری تنفسی کاربران می توانند با تنفس خود به تلفن همراه پاسخ دهند.
این سیستم که Sensawaft نام دارد پیش بینی می شود در صنعت تلفن همراه انقلابی ایجاد کند. البته این فناوری خیلی نوپا و جدید است اما پیش بینی می شود در آینده برای استفاده در طیف وسیعی از ابزارها به کار برده شود.
این فناوری در دستگاه هایی که برای افراد دارای ناتوانی های جسمی طراحی می شود کاربرد خواهد داشت و نیز سازندگان دستگاه های هندزفری می توانند از آن استفاده کنند.
پیش بینی می شود اولین استفاده از این فناوری بخش بازی های ویدیویی و موبایلی باشد. بازیکنان می تواند از دستشان برای حرکت شخصیت مورد نظر در صفحه نمایش و شلیک با اسلحه استفاده کنند اما دمیدن در دستگاه می تواند پرسپکتیو صفحه نمایش را تغییر داده و به بازیکن اجازه دهد تا روی صفحه نمایش زوم کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا