نرم‌افزار کنترل رفت و آمد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان معرفی شد

به گزارش سازمان خبری موبنا با استفاده از نرم‌افزار پرنیان تنها با چند کلیک والدین می‌توانند از حضور فرزندان در مدرسه و همه ” آنچه باید بدانند”، آگاه شوند. علاوه بر آن کنترل رفت و آمد فرزندان ، عملکرد تحصیلی، قیاس تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان کلاس و مدرسه ، از ویژگی‌های نرم‌افزار “پرنیان مدرسه” اعلام و توسط شرکت پیشگامان …

به گزارش سازمان خبری موبنا با استفاده از نرم‌افزار پرنیان تنها با چند کلیک والدین می‌توانند از حضور فرزندان در مدرسه و همه ” آنچه باید بدانند”، آگاه شوند. علاوه بر آن کنترل رفت و آمد فرزندان ، عملکرد تحصیلی، قیاس تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان کلاس و مدرسه ، از ویژگی‌های نرم‌افزار “پرنیان مدرسه” اعلام و توسط شرکت پیشگامان فن‌آوری اطلاعات ایساتیس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پیشگامان کویر یزد ارائه شده است.
پرتال تحت وب مدارس با توجه به نیاز مدرسه و والدین طراحی و پیاده‌سازی شده که می‌تواند نقش مهمی در تقویت ارتباط اولیاء مدرسه با والدین و همچنین دانش‌آموزان با یکدیگر داشته باشد.
امکاناتی که در پرنیان مدرسه وجود دارد ، آن را قادر ساخته قابلیت تبدیل اطلاعات مدارس به پرتال پرنیان مدرسه و همچنین امکان تعریف پرسنل مدرسه، والدین و دانش‌آموزان با تعیین سطوح دسترسی متناسب با وظیفه و امکان تعریف انواع آزمون، امتحان و ثبت نتایج آن آزمون، دسترسی به نمرات، حضور و غیاب و برنامه درسی و ارائه گزارشات متنوع از اطلاعات سیستم را داشته باشد. 
می توان با استفاده از این نرم‌افزار چندین مرکز آموزشی با پایه‌های تحصیلی متفاوت و همچنین دروس و کلاس‌های متنوعی را تعریف کرد . با این نرم افزار والدین می توانند بدون حضور فیزیکی در مدرسه و با ارسال نامه، مسائل خود را با مسوولین و دبیران مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری کنند. 
با توجه به امکانات و سلیقه والدین از طریق پیام کوتاه یا نامه الکترونیکی می‌توان از روند تحصیلی فرزندان آگاه شد و البته توصیه‌های دبیران را به صورت آنلاین دریافت کرد.
مدیریت ترم‌های تحصیلی و مشاهده کارنامه هفتگی، ماهیانه و پایان ترم و کارتابل پیام‌های دریافتی و ارسال شده نیز از ویژگی های این پرتال اعلام شده است.
پرنیان در فرهنگ لغت فارسی ، ابریشم، حریر و یا پارچه ‌ابریشمی‌گلدان معنی شده است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا