ایجاد مسیرهای پشتیبان برای جلوگیری از قطعی فیبرنوری بین الملل

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در شرایطی که دریا طوفانی می شود، کشتی ها مجبور به لنگر انداختن هستند، احتمال قطعی کابل های زیردریایی وجود دارد. یکی از روش های جلوگیری از این قطعی های کابل های زیردریایی، ایجاد چند مسیر پشتیبان است.وی ادامه داد: ایجاد مسیرهای پشتیبان در برنامه کاری شرکت ارتباطات …

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در شرایطی که دریا طوفانی می شود، کشتی ها مجبور به لنگر انداختن هستند، احتمال قطعی کابل های زیردریایی وجود دارد. یکی از روش های جلوگیری از این قطعی های کابل های زیردریایی، ایجاد چند مسیر پشتیبان است.
وی ادامه داد: ایجاد مسیرهای پشتیبان در برنامه کاری شرکت ارتباطات زیرساخت قرارگرفته است.
کشتگر با اشاره به اینکه از چندین مسیر، ارتباط فبیر نوری شبکه زیرساخت پشتیبانی می شود، اظهار داشت: به این ترتیب ارتباط فیبرنوری کشور قطع نمی شود بلکه ترافیک مسیرهای دیگر افزایش می یابد.
کشتگر اظهار داشت: در مجموع احتمال  قطعی کابل همیشه وجود دارد. این موضوع تنها مربوط به ایران نیست. در این زمینه بیشتر کشورها با مشکل مواجه هستند.
هم اکنون سه تا چهار مسیر پشتیبان از کشورهای مختلف ایجاد شده است . مسیرهای بین الملل زیرساخت از جاسک -فجیره ، ایران – کویت و ترکیه پشتیبانی می شود. 
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا