نوکیا امسال غوغا می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، به گفته ریک سیمونسون، مدیر بخش گوشی های جدید نوکیا، این شرکت رشد سریعتری را نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی طی کرد و قصد دارد تا سال ۲۰۱۱ با تولید کنندگانی چون اپل و RIM در بازار هوشمندها رقابت کند.وی می گوید: ما سه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، به گفته ریک سیمونسون، مدیر بخش گوشی های جدید نوکیا، این شرکت رشد سریعتری را نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی طی کرد و قصد دارد تا سال ۲۰۱۱ با تولید کنندگانی چون اپل و RIM در بازار هوشمندها رقابت کند.
وی می گوید: ما سه گزینه نرم افزاری داریم که می توانیم در طول سال ۲۰۱۰ بر روی آنها مانور دهیم؛ Maemo، سیمبیان و سیستم عامل ویژه نوکیا که بر روی گوشی های این شرکت نصب می شود و بالاترین رکورد را در زمینه نصب بر روی گوشی های تلفن همراه ثتب کرده است.
در سال ۲۰۱۰ نوکیا قصد دارد بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه با استفاده از این سه سیستم عامل به فروش برساند به این ترتیب حدود ۴۰ درصد بازار دنیا را از روستاهای دور افتاده ای در کنیا گرفته تا هند و آمریکا آن خود خواهد کرد.
اگرچه نوکیا بخشی از سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند از دست داد اما Maemo و سیمبیان باز هم بیشترین سهم را در بازار سراسر دنیا دارند که این به بازگشت سهم نوکیا کمک می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا