اشغال ۶۰ لینکSTM1 توسط شرکت مخابرات ایران

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مشتریان شرکت زیرساخت اپراتورها هستند، اظهار داشت: اپراتورها یا در قالب مجوزهای pap  و ISDP فعال هستند و یا همانند شرکت مخابرات ایران و در قالب شرکت های مخابرات استانی فعالیت می کنند.وی با بیان اینکه لینک های بین الملل اشباع نشده و …

غلامرضا کشتگر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه مشتریان شرکت زیرساخت اپراتورها هستند، اظهار داشت: اپراتورها یا در قالب مجوزهای pap  و ISDP فعال هستند و یا همانند شرکت مخابرات ایران و در قالب شرکت های مخابرات استانی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه لینک های بین الملل اشباع نشده و ظرفیت خالی موجود است ، گفت: هیچ محدودیتی برای ارائه پهنای باند به اپراتورها وجود ندارد و به میزان مورد  تقاضا پهنای باند در اختیار آنها قرار داده می شود. شرکت زیرساخت پیش از تقاضا نیاز لینک های ارتباطی اپراتورها را تامین می می کند.
وی در پاسخ به اینکه برخی سازمان ها نظیر گمرک متقاضی پهنای باند هستند، ولی میزان پهنای باند مورد نیاز به آنها ارائه نمی شود، گفت: این سازمان مشتری شرکت زیرساخت نیست و پهنای باند موردنیاز خود را از شرکت مخابرات ایران تامین می کند. تمام امکانات گمرک ،توسط شرکت مخابرات ایران تامین می شود.
به گفته وی شرکت زیر ساخت به گمرک و دیگر سازمان ها مستقیم سرویس نمی دهد.
کشتگر ادامه داد: مخابرات ایران مشتری شرکت زیرساخت است و سازمان ها و نهادها باید سرویس های خود را از زیرساخت دریافت کنند.
ظرفیت پهنای باند بین الملل ایران ۱۰۷ لینک STM1 است که طبق اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت این ظرفیت به طورکامل مورد استفاده قرار نگرفته است.
هر STM1 معادل ۱۵۵ مگابیت بر ثانیه است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا