امکان دسترسی به اینترنت تا سرعت ۵/۱مگابیت در ثانیه فراهم شد

به گزارش سازمان خبری موبنا با استفاده از این سرویس کاربران اینترنت هیچ مشکلی برای دانلود فایل‌های حجیم، فیلم، موسیقی و غیره نخواهند داشت. این سرویس جدید ” شتاب” نام دارد و گروهی از مهندسان ایرانی شرکت لایزر مسوولیت تحقیق و راه‌اندازی آن را برعهده داشته‌اند و مهمترین قابلیت این سرویس که در دنیا با …

به گزارش سازمان خبری موبنا با استفاده از این سرویس کاربران اینترنت هیچ مشکلی برای دانلود فایل‌های حجیم، فیلم، موسیقی و غیره نخواهند داشت.
این سرویس جدید ” شتاب” نام دارد و گروهی از مهندسان ایرانی شرکت لایزر مسوولیت تحقیق و راه‌اندازی آن را برعهده داشته‌اند و مهمترین قابلیت این سرویس که در دنیا با نام Burst ـ انفجار ـ شناخته می‌شود متغیر بودن سرعت آن در ساعات مختلف شبانه‌روز است.
روابط عمومی شرکت اینترنتی لایزر در مورد مزیت‌های این سرویس اعلام کرده است: زمانی که کاربر در ساعات پرترافیک روز ( ۸ تا ۱) از اینترنت استفاده می‌کند، سرعت دسترسی او به اینترنت بسته به نوع سرویس انتخابی ۱۲۸kb یا ۲۵۶kb و در حداقل مقدار خود خواهد بود، ولی در ساعات کم ترافیک (۱ تا ۷) سرعت دسترسی کاربر به اینترنت تا ۱۵۰۰kb قابل افزایش است.
لایزر همچنین سرویس شتاب را، سرویس کاملا اقتصادی معرفی و اعلام کرده است: دریافت یک سرویس با سرعت ۱۵۰۰kb از نظر هزینه، چند برابر از این سرویس گرانتر است.
شتاب برروی بستر وایمکس و ADSL قابل عرضه است.
این در حالی است که کاربران اینترنت در ایران همواره از پایین بودن سرعت آن گلایه مند هستند.
جدول هزینه های سرویس شتاب لایزر ، فردا سه شنبه اعلام می شود.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا