همراه اول دو جایزه از کنفرانس ملی دولت همراه کسب کرد

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: اولین کنفرانس ملی دولت همراه با اهدای تنها جوایز این کنفرانس به نویسندگان مقالات برتر در حوزه “دولت همراه” پایان یافت.در این مراسم از بین ۱۶ مقاله برگزیده، به شش مقاله برتر، تندیس و جایزه اهداء شد که سهم دکتر سیدحسن سیدموسوی مدیرکل …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: اولین کنفرانس ملی دولت همراه با اهدای تنها جوایز این کنفرانس به نویسندگان مقالات برتر در حوزه “دولت همراه” پایان یافت.
در این مراسم از بین ۱۶ مقاله برگزیده، به شش مقاله برتر، تندیس و جایزه اهداء شد که سهم دکتر سیدحسن سیدموسوی مدیرکل دفترمطالعات و تحقیقات راهبردی همراه اول، دو جایزه بود.
دکتر سیدموسوی با ارائه مقالاتی با عناوین “بررسی اثرات زیست محیطی تشعشعات ایستگاه ها و تجهیزات تلفن‌ همراه” و “سند دانش ارائه سرویس خدمات محتوایی پیام چند رسانه‌ای همراه‌اول با در نظر گرفتن راهکارهای قانونی، حقوقی و قضایی” تنها فرد شرکت کننده در این کنفرانس بود که بیش از یک جایزه دریافت کرد.
این کنفرانس با پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مدت دو روز در مشهد مقدس آغاز به کار کرده بود، عصر روز پنج شنبه دهم دی ماه به پایان رسید.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا