بازار تلفن همراه تکان می خورد

“محمود بهجت اردکانی”  در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که به دلیل رکود بازار تلفن همراه و تعطیلات،  بازار این کالای ارتباطی با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سردی را سپری می کند.وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه پیش بینی می شود بعد از …

“محمود بهجت اردکانی”  در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که به دلیل رکود بازار تلفن همراه و تعطیلات،  بازار این کالای ارتباطی با کاهش حضور مراجعه کنندگان روزهای سردی را سپری می کند.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه پیش بینی می شود بعد از تعطیلات سال میلادی از هفته آینده میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی نسبت به گذشته افزایش یابد.
وی افزود: هم اکنون به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه شرکت های قانونی با حداقل فعالیت می توانند به رقابت با قاچاقچیان بپردازند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه، تنها می توان گوشی های ارزان قیمت را وارد بازار کرد چرا که برای عرضه گوشی های گران قیمت توان رقابت با فعالان غیرقانونی در این بازار پرهیاهو وجود ندارد.
بهجت اردکانی تصریح کرد: افزایش روزافزون فعالان غیرقانونی باعث شده ۹۵ درصد سهم این بازار پرمصرف در اختیار گوشی های بدون گارانتی رسمی و بی کیفیت قرار گیرد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا