تلویزیون‌ FULL LED وارد بازار ایران شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مادیران، تلویزیون LC-40LE700M یکی از مدل‌های جدید شارپ است که به نسل دهم پانل‌ X-Gen مجهز شده است.  کیفیت تصویر و صدا، دقت، شفافیت و روشنایی رنگ، مصرف برق پائین و طراحی نوین از عوامل مهم انتخاب یک دستگاه تلویزیون به شمار می‌روند. اما …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مادیران، تلویزیون LC-40LE700M یکی از مدل‌های جدید شارپ است که به نسل دهم پانل‌ X-Gen مجهز شده است. 
کیفیت تصویر و صدا، دقت، شفافیت و روشنایی رنگ، مصرف برق پائین و طراحی نوین از عوامل مهم انتخاب یک دستگاه تلویزیون به شمار می‌روند.
اما تلویزیون‌های LED شارپ گذشته از مصرف برق پائین‌تر، ‌از کنتراست بی‌سابقه یک بر دو میلیون پیکسل و کیفیت تصویر فوق‌العاده نیز برخوردارند.
 کیفیت تصویر برتر به این معناست که تلویزیون‌های جدید شارپ به دلیل FULL LED بودنشان نور را پیکسل به پیکسل به تمام صفحه نمایش پخش می‌کنند و تصاویر را با کیفیت برتر نمایش می‌دهند.
پانل رقابتی شارپ پس از انتشار نور به تمام سطح نمایشگر کیفیت تصویر بهتر و یکنواختی لایه‌های رنگی را موجب می‌شود.
پیش‌بینی می‌شود با گران شدن هزینه‌های مصرف برق که کاربران را به سمت خرید دستگاه‌های مقرون به صرفه و کم‌هزینه‌تر واداشته دستگاه‌های مجهز به فناوری LED بتوانند جای مناسب خود را در بازار پیدا کنند. 
یکی از مهمترین مشخصه‌های تلویزیون‌های LED مربوط به مصرف برق پائین آنهاست که شارپ در این زمینه به خوبی توانسته مدل‌های جدید تلویزیون‌های خود را به این مهم تجهیز کند. این درحالیست که مدل LED فوق توانسته با مصرف برق کم‌تر،‌ از دیگر LED TVهای بازار پیشی بگیرد.
در تلویزیون‌هایی که FULL LED نیستند LEDها عمود بر صفحه نمایش و به سمت مرکز می‌تابند که پس از مدتی با فشاری که به دستگاه وارد می‌شود داغ می‌شوند و داغ شدن‌های مکرر مسلمأ به دستگاه صدمه وارد می‌کند.
تلویزیون‌های دیگری هم در بازار وجود دارند که علاوه بر LED از لامپ فلورسانت نیز بهره برده‌اند که در این صورت نیز کیفیت ارائه شده با کیفیت منتشر شده از مدل‌های FULL LED بسیار ضعیف‌تر خواهد بود.
 LC-40LE700M یکی از جدیدترین مدل‌های تلویزیون LED شارپ است که از ظاهر آن می‌توان به قاب مشکی براقی که در قسمت تحتانی آن با یک نوار نقره‌ای آراسته شده اشاره کرد.
دکمه پاور مثلثی شکل آبی رنگ زیر لوگوی شارپ نیز زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده و ثبات پایه آن برای قرار گرفتن بهتر روی میز طراحی شده و برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون خانه قلابی پشت دستگاه تعبیه شده تا قابل نصب روی دیوار باشد و دستگاه از زوایای مختلفی قابل دیدن باشد.
یکی از فناوری‌هایی که در تلویزیون‌های LEDشارپ مورد بهره‌برداری قرار گرفته فناوری CRYSTAL CLEAR است که نور را به کل صفحه نمایش منتشر می‌کند و لایه‌های سیاه را عمیق، سفید را درخشان و رنگ‌های اصلی (قرمز، آبی و زرد) را به طور یکنواخت نمایش می‌دهد.
هشت ترمینال ورودی صدا و تصویر امکان دریافت انواع فرمت‌ها از  TV LED full HD شارپ مدل  LC-40LE700M را امکان پذیر کرده‌اند.
این تلویزیون‌ هم اکنون با قیمت دو میلیون و ۲۹۸ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
۱۲۹/
  

  

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا