اسوس نوت بوکی برای انجام بازیهای کامپیوتری سه بعدی ساخت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این نوت بوک از یک پردازشگر گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 260M همراه با یک گیگا بایت حافظه تصویری برای نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی خود بهره می برد. این نوت بوک مجهز به یک پردازشگر Intel® Core™ i7 است که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل  ۶۴- …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این نوت بوک از یک پردازشگر گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 260M همراه با یک گیگا بایت حافظه تصویری برای نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی خود بهره می برد.
این نوت بوک مجهز به یک پردازشگر Intel® Core™ i7 است که قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل  ۶۴- بیتی ویندوز۷ را دارد.
محصول یاد شده به قابلیت NVIDIA® ۳D Vision™ مجهز است و این به این معناست که نوت بوک فوق می تواند گرافیکی کاملا شبیه به دنیای واقعی را برای کابران فراهم آورد.
این امر از طریق یک عینک مخصوص جلوه های تصویری سه بعدی و یک ارسال کننده سیگنال انجام می گیرد که همراه  با این نوت بوک ارائه می شوند و کاربران بوسیله آنها قادرخواهند بود تا تصاویرسه بعدی را با بهترین کیفیت رنگ و نور و بدون هرگونه محدودیت از لحاظ  زاویه دید مشاهده کنند.
همچنین G51J 3D به تکنولوژی تولید صدای سه بعدی موسوم به EAX HD 4.0 3D و همینطور صدای CMSS surround  مجهز است.
تکنولوژی پیشرفته EAX HD 4.0 3D  می تواند تا میزان ۶۴ جلوه های صوتی متفاوت سه بعدی را در حین انجام بازیهای کامپیوتری ایجاد و تا حدود ۳۰۰ بازی کامپیوتری را پشتیبانی کند.
این نوت بوک با برخورداری از یک گیگا بایت حافظه گرافیکی DDR3 برروی برد توانسته است تا امتیازی بالغ بر ۱۱۰۰۰  را بر پایه ۳DMark®۰۶  کسب کند که بالاترین امتیازدرمیان نوت بوک های ۱۵ و ۱۶ اینچ موجود دربازار است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا