پرفروش ترین گوشی ها در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی  ۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد به بهای ۱۱۵ هزار تومان فروخته می شود.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی  ۲۷۰۰ کلاسیک نوکیا که توانسته مورد خرید اکثر مشتریان قرار گیرد به بهای ۱۱۵ هزار تومان فروخته می شود.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی نوکیا به شمار می‌آید.
گوشی ۱۲۰۹ و ۳۱۲۰ کلاسیک نوکیا نیز از دیگر مدل های این برند هستند که مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است.این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۳۶ و ۱۳۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران عرضه می شود.
به گفته فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل S500 این برند با بهای فروش ۱۲۸  هزار تومان بیشترین تقاضای بازار تلفن همراه را به خود اختصاص داده و در لیست پرفروش ترین ها جا گرفته است.صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی W595 سونی اریکسون نیز همچنان به عنوان یکی از مدل های پرفروش این برند به شمار می آید و با قیمت ۱۸۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
در همین حال گوشی  S7350 Ultra s  سامسونگ با قیمت فروش ۲۳۶ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ  ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
گوشی KF350 ال جی که با رنگ بندی متنوع در بازار عرضه می شود نیز توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این گوشی تاشو که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه توسط مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد به بهای ۱۵۵ هزار تومان فروخته می شود.
۱۲۹/۱۲۸/۱۵ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا