گزارش موبنا از وضعیت بازار تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار تلویزیون های ال سی دی به دلیل توزان در عرضه و تقاضا روزهای آرام و با ثباتی را سپری می کند و تلویزیون های ال ای دی نیز به دلیل بهای بالا نتوانسته مورد تقاضای چندان مشتریان قرار گیرد. به همین دلیل قیمت این کالا نسبت به هفت ماه گذشته به طور …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار تلویزیون های ال سی دی به دلیل توزان در عرضه و تقاضا روزهای آرام و با ثباتی را سپری می کند و تلویزیون های ال ای دی نیز به دلیل بهای بالا نتوانسته مورد تقاضای چندان مشتریان قرار گیرد. به همین دلیل قیمت این کالا نسبت به هفت ماه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است.
کیفیت بالای نور، ضخامت بسیار کم ، قابهای ظریف ، مصرف کم انرژی ، حافظه بالای full hd و ورودی ” یو اس بی”  از ویژگی های اصلی تلویزیون های “ال ای دی ”  نسبت به ال سی دی محسوب می شود.
درزمان حاضر ارزان ترین بهای تلویزیون های ال ای دی از یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان شروع می شود و به چهار میلیون تومان هم می رسد.
ارزان ترین تلویزیون های ال سی دی نیز با کوچکترین سایز از ۸۵۰ هزار تومان شروع می شود و گران ترین آن به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.
تلویزیون های ال ای دی به صورت عمده توسط شرکت های “سامسونگ” ، “سونی” و “ال جی” در بازار عرضه می شود و تلویزیون های “ال ای دی” در سایزهای بزرگ به طور انحصاری در اختیار سامسونگ قرار دارد.
بر اساس این گزارش با توجه به شرایط فعلی بازار و افزایش گسترده تلویزیون های ال سی دی جدید ، با گذشت مدت زمان کوتاهی شاهد خارج شدن تلویزیون های فلت و لامپی از بازار ایران و جایگزین شدن تلویزیون های ” ال ای دی” و “ال سی دی ” در سطح کشور خواهیم بود.
۱۲۹/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا