دنباله «روز استقلال» صاحب عنوان شد

کمپانی فاکس قرن بیستم روز ۲۴ ژوئن سال ۲۰۱۶ را به عنوان تاریخ اکران قسمت دوم از فیلم علمی تخیلی «روز استقلال» اعلام کرده است که در آن بازیگرانی چون «ویوا ای فاکس»، «جف گلدبلوم»، «لیام همسورث» و «جسی آشر» پس از گذشت ۲۰ سال از ساخت قسمت اول مقابل دوربین «رولاند امریش» خواهند رفت. …

کمپانی فاکس قرن بیستم روز ۲۴ ژوئن سال ۲۰۱۶ را به عنوان تاریخ اکران قسمت دوم از فیلم علمی تخیلی «روز استقلال» اعلام کرده است که در آن بازیگرانی چون «ویوا ای فاکس»، «جف گلدبلوم»، «لیام همسورث» و «جسی آشر» پس از گذشت ۲۰ سال از ساخت قسمت اول مقابل دوربین «رولاند امریش» خواهند رفت.

در ابتدا قرار بود «ویل اسمیت» بازیگر اصلی قسمت ۱ دوباره در دنباله فیلم «روز استقلال» ایفای نقش کند اما در نهایت پذیرش مجدد این نقش را نپذیرفت.

داستان قسمت دوم این فیلم هیجانی با عنوان «روز استقلال خیزش مجدد» درباره همکاری کشورهای مختلف جهان برای ایجاد سپر دفاعی مستحکم برای محافظت از زمین است.

قسمت اول این فیلم در سال ۱۹۹۶ با بودجه ۷۵ میلیون دلاری در نهایت به فروش جهانی فوق‌العاده ۸۷۰ میلیون دلار دست یافت تا این فیلم در میان ۵۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا