ارتباط فیبر نوری ایران و پاکستان هنوز برقرار نشده است

باقر ظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه ایران برای برقراری ارتباط فیبرنوری با کشور پاکستان دارای آمادگی کامل است،اظهار داشت: برقراری ارتباط فیبرنوری ایران با این کشور موضوعی تمام شده است ، اما پاکستان تمایل به برقراری این ارتباط ندارد.وی خاطرنشان کرد: ایران ارتباط فیبر نوری خود را تا مرزهای پاکستان برقرار …

باقر ظهوری فر در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه ایران برای برقراری ارتباط فیبرنوری با کشور پاکستان دارای آمادگی کامل است،اظهار داشت: برقراری ارتباط فیبرنوری ایران با این کشور موضوعی تمام شده است ، اما پاکستان تمایل به برقراری این ارتباط ندارد.
وی خاطرنشان کرد: ایران ارتباط فیبر نوری خود را تا مرزهای پاکستان برقرار کرده  است.ولی امکان اجرای آن در پاکستان وجود ندارد.
به گزارش موبنا ، فیبرنوری ایران به تمام کشورهای همسایه اطراف کشیده شده و تنها کشور پاکستان از این امر مستثنی است.
پیش از این معاون شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده بود براساس مذاکرات صورت گرفته قرار شده یک شرکت خصوصی اقدام به برقراری ارتباط از طریق فیبرنوری کند.
به گفته وی، شرکت های فعال بخش خصوصی حوزه فیبرنوری در کشور پاکستان باید از دید تجاری به این نتیجه برسند که انجام این کار به نفع شان است.
 ۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا