سازمان تنظیم مقررات در قزوین شعبه زد

به گزارش سازمان خبری موبنا در این مراسم محمود خسروی با اشاره به رکود اقتصادی سال های اخیر سطح دنیا، به اهمیت نقش ارتباطات و فنآوری در کاهش این رکود اشاره کرد و گفت: فنآوری های نوین همراه با آزاد سازی و خصوصی سازی باعث شد تا این رشته از صنعت و علم با جهش …

به گزارش سازمان خبری موبنا در این مراسم محمود خسروی با اشاره به رکود اقتصادی سال های اخیر سطح دنیا، به اهمیت نقش ارتباطات و فنآوری در کاهش این رکود اشاره کرد و گفت: فنآوری های نوین همراه با آزاد سازی و خصوصی سازی باعث شد تا این رشته از صنعت و علم با جهش بسیار سریعی در سطح ایران و جهان روبرو شود.
رییس سازمان تنظیم مقررات ادامه داد: از آنجایی که تاثیر ارتباطات بر کل ارکان جامعه انکار ناپذیر است، نمی توان به صورت محدود به آن نگاه کرد و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور بخش ارتباطات ، علی رغم جوان بودن توانسته است اقدامات بسیار مهم و موثری را در رشد و توسعه بخش ICT کشور و ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور فعالیت اپراتورهای بخش خصوصی انجام دهد.
وی به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد با این رخداد شاهد تحول و جهشی عظیم در سرویس ها و خدمات ارتباطی در کل کشور باشیم.
خسروی با اشاره به مدیریت طیف فرکانس گفت: جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقررات در مجامع بین المللی، به خصوص WRC و همچنین RRB  وضعیت بسیار مطلوبی داشته و افتخارات فراوانی کسب کرده و کشور ما در حوزه ارتباطات رادیویی و فرکانس از جمله کشورهای صاحب نظر است.
مهندس جاویدی، مدیرکل جدید سازمان تنظیم مقررات منطقه شمال غرب نیز با اشاره به همجواری استان های تحت پوشش این منطقه با کشورهای همسایه خواستار همکاری هرچه بیشتر حوزه ستاد و مناطق سازمان تنظیم مقررات با این اداره کل شد.
استان های قزوین، زنجان، همدان، گیلان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل تحت پوشش منطقه شمال غرب هستند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا