“مورمجيک” و “وند تک” قرارداد بستند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي آر نيوز واير”، اين سرويس با استفاده از پلتفورم شرکت مور مجيک سلوشن و شبکه Now Prepay وند تک ارايه مي شود و در ۱۴ هزار نقطه  در سراسر کانادا قابل دسترسي است.هم اکنون مشترکان کانادايي مي توانند شارژ اعتباري تلفن هاي همراه را …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “پي آر نيوز واير”، اين سرويس با استفاده از پلتفورم شرکت مور مجيک سلوشن و شبکه Now Prepay وند تک ارايه مي شود و در ۱۴ هزار نقطه  در سراسر کانادا قابل دسترسي است.
هم اکنون مشترکان کانادايي مي توانند شارژ اعتباري تلفن هاي همراه را از اپراتورهاي  بين الملل خريداري کرده و به اعتبار تلفن هاي همراه خانواده و دوستان در جزاير کارائيب، آمريکاي لاتين ، پاکستان و هند اضافه کنند.
شرکت VendTek Systems ارايه دهنده نرم افزار انتقال مالي خودکار است.
با سرويس  اعتبار بين المللي مور مجيک فروشندگان شبکه Now Prepay  شرکت وند تک سيستم قادرند تعداد مشترکان خود را افزايش دهند.
اين انتقال در چند ثانيه صورت مي گيرد و به دريافت کننده امکان مي دهد سريع به اعتباري که به تلفن همراهشان اضافه شده است، دسترسي داشته باشند.
طبق گزارش سازمان شهروندي و مهاجرت کانادا، و تحقيق ” Statisticsکانادا” از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۶ ميلادي اين کشور داراي  8/4 ميليون مهاجر است   که اين ميزان برابر ۲/۱۵ درصد کل جمعيت در آن زمان است. کانادا به طور متوسط سالانه ۱۷۸ هزار نفر مهاجر داشته است.
“پانکاج گولاتي” رييس و مدير اجرايي “مور مجيک سلوشن” گفت: مشترکان در کانادا اکنون مي توانند با استفاده از پلتفورم مگامجيک و شبکه Now Prepay به ليست اپراتورهاي جهان دسترسي داشته و هر تلفن همراهي را شارژ اعتباري کنند.
افرادي که از سرويس هاي رومينگ بين المللي استفاده مي کنند (يا به اصطلاح رومرها) مي توانند در تمام شعبات Now Prepay اعتبار خود را شارژ کنند.
شرکت MoreMagic Solutions در بيش از ۳۰ کشور سرويس پلتفورم هاي پرداخت موبايلي را به اپراتورهاي تلفن همراه ، ارايه دهندگان محتوي، توزيع کنندگان و بانک ها ارايه مي دهد و مشترکان را قادر مي سازد کالاها و سرويس ها را با استفاده از تلفن همراه يا اينترنت خريداري کنند.
کاربردهاي پرداخت مور مجيک مشترکان را قادر مي سازد سرويس هاي درآمدزا شامل بانکداري همراه، پرداخت همراه و انتقال پول همراه ارايه دهند.
شرکت وند تک ، نرم افزار سيستم خودکار پرداخت را ارايه مي دهد و اين نرم افزار تاثير تحويل کالا را افزايش داده و هزينه ها را براي مشترکان کاهش مي دهد و امنيت بيشتري فراهم مي کند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا