پیشنهادهای سازمان تنظیم مقررات ایران تصویب شد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی ایران پنج سند جامع و مستدل به این اجلاس ارایه کردند که بیش از ۹۰ درصد پیشنهادات مندرج در اسناد ارایه شده مورد قبول اجلاس واقع شد. این امر موجب درخشش جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقررات …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی ایران پنج سند جامع و مستدل به این اجلاس ارایه کردند که بیش از ۹۰ درصد پیشنهادات مندرج در اسناد ارایه شده مورد قبول اجلاس واقع شد. این امر موجب درخشش جمهوری اسلامی ایران و سازمان تنظیم مقررات شد به طوری که ریاست اجلاس اعلام کرد که چنین موفقیتی که آسیا و اقیانوسیه در تهیه اسناد خروجی کسب کردند بدون کمک و ارایه پیشنهادات توسط ایران امکان‌پذیر نبود.
گفتنی است اجلاس آمادگی دارای پنج گروه کاری است که ریاست گروه چهار با عنوان “ارتباطات رادیویی” و نیابت ریاست گروه دوم با عنوان سیاست‌گذاری برعهده نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جمهوری اسلامی ایران است.
لازم به ذکر است کنفرانس سران مختار که مهم‌ترین ارگان سیاست‌گذاری در اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) است که معمولا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود. در این کنفرانس مسائل مهمی همچون سیاست‌گذاری، اصلاح اساس‌نامه و مقاوله‌نامه ITU، رای‌گیری درباره تعیین اعضای شورا ITU، دبیرکل، معاون دبیرکل، روسای سه بخش اتحادیه و اعضای هیات مقررات رادیویی (RRB) مطرح می‌شوند.
بر اساس این گزارش کنفرانس سران مختار بعدی در سال ۲۰۱۰ میلادی در مکزیک برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا