معرفی گوشی HD2 اچ تی سی

به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی که از چهار باند HSDPA ، UMTS 900 / 2100 MHZ ، ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ MHZ  و HSUPA پشتیبانی می کند با امکانات بالا در ابعاد ۵/۱۲۰ در ۶۷ در ۱۱ میلی متر و با وزن  ۱۵۷ گرم وارد بازار شده است.. …

به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی که از چهار باند HSDPA ، UMTS 900 / 2100 MHZ ، ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ MHZ  و HSUPA پشتیبانی می کند با امکانات بالا در ابعاد ۵/۱۲۰ در ۶۷ در ۱۱ میلی متر و با وزن  ۱۵۷ گرم وارد بازار شده است.
. گوشی HD2 اچ تی سی دارای پردازشگر Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1GHZ  ،
حافظه داخلی قابل ارتقا با مموری کارت microSD ، صفحه نمایش ۳/۴  اینچ لمسی TFT از نوع خازنی است که دارای وضوح ۸۰۰WVGA و پشتیبانی Multi-Touch است .
دوربین پنج مگاپیکسل این گوشی دارای کانون اتوماتیک ، کانون لمسی و دو فلش LED است که با  وضوح VGA در ۳۰fps فیلمبرداری می کند.
 از ویژگی های ارتباطی این گوشی می توان به Wi-Fi 802.11 b/g ، بلوتوث ۲.۱ با A2DP ، پورت استاندارد MicroUSB ، گیرنده GPS با A-GPS و سوکت صوتی ۵/۳  میلی متری اشاره کرد.
باتری گوشی از نوع Li-Ion با توان ۱۲۳۰ میلی آمپری است که امکان مکالمه مداوم شش ساعت و ۲۰ دقیقه و در حالت Stand by حداکثر ۴۹۰ ساعت روشن بودن گوشی را فراهم می کند.
 HD2 اچ تی سی دارای قطب نمای دیجیتال و شتاب سنج داخلی است و نرم افزار مسیریابی Copilot بصورت نسخه آزمایشی در آن وجود دارد.
 مواد بکار گرفته شده در ساختار گوشی به اندازه کافی مرغوب است و به راحتی می توان گوشی را درست گرفت اما کارکردن با آن  با یک دست چندان آسان نیست .
سیستم عامل این گوشی Microsoft Windows Mobile 6.5 است.
این مدل اچ تی سی همچنین از SMS (threaded view), MMS, Email, Instant Messaging پشتیبانی می کند.
سیستم پخش کننده گوشی HD2 از فایل های  MP3/WAV/WMA/eAAC+ player پشتیبانی می کند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا