ورود اپراتورهای مختلف سبب افزایش کیفیت خدمات می‌شود

به گزارش خبرگزار فارس از اصفهان، سید فاضل زمانی پیش‌ از ظهر امروز در نخستین جشنواره اصلاح الگوی مصرف شرکت مخابرات استان با اشاره به اینکه بحث اصلاح الگوی که شعار شایسته‌ای است باید به صورت اصولی مورد توجه قرار گیرد، افزود: شرکت مخابرات به دلیل اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی در این مورد …

به گزارش خبرگزار فارس از اصفهان، سید فاضل زمانی پیش‌ از ظهر امروز در نخستین جشنواره اصلاح الگوی مصرف شرکت مخابرات استان با اشاره به اینکه بحث اصلاح الگوی که شعار شایسته‌ای است باید به صورت اصولی مورد توجه قرار گیرد، افزود: شرکت مخابرات به دلیل اجرایی شدن اصل ۴۴ قانون اساسی در این مورد باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در گزارش‌های تیم ارزیابی این شرکت مطالبی در مورد اجرایی کردن اصلاح الگوی مصرف عنوان شده است، اظهار داشت: البته این در حالی است که در قرآن نیز سفارشات بسیاری برای پیاده کردن این اصل در جامعه شده است و باید به صورت اصولی به آن توجه شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان تصریح کرد: چند سالی است که به وضعیت اقتصادی کشور توجه شده و اجرایی کردن هدفمند کردن یارانه‌‌ها یکی از مواردی است که به شدت مورد توجه دولت و مجلس قرار گرفته و اجرایی کردن این امر مهم برای اقتصاد کشور و اصلاح الگوی مصرف در یارانه‌ها بسیار موثر است.
زمانی با بیان اینکه انتظار داریم در این زمینه دولت و مجلس قدم‌های خوبی را بردارد، ادامه داد: با تدبیر مدبرانه مدیران نقص‌ها به حداقل خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه سه عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در شب گذشته انتخاب شدند، گفت: دو عضو سهام عدالت و دولت نیز به زودی انتخاب می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان با اشاره به اینکه از زمانی که شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد تلاش‌ها و سختی‌های کار ما نیز بیشتر شد، افزود: زمانی که این شرکت دولتی بود تنها فعالیت ما خدمات‌رسانی به مردم بود.
زمانی ادامه داد: در زمانی که شرکت مخابرات دولتی بود بدون هیچ توجیه اقتصادی تنها به دنبال اجرایی کردن پروژه‌ها بودیم.
وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر که اپراتورهای بزرگ و کوچک وارد بازار شده‌اند رقابت برای ما بیشتر شده، بیان داشت: این مسئله سبب شد که شرکت مخابرات در ارائه خدمات به مشتریان به کیفیت بسیار عالی توجه کند.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان اضافه کرد: با ورود این شرکت به بخش خصوصی تدابیر این شرکت در مورد مسائل مختلف تغییر می‌کند که البته مزایایی به دنبال دارد.
زمانی با اشاره به اینکه البته دولت به دلیل دادن پروانه به ما همچنان بر این شرکت نظارت دارد، بیان داشت: مردم مهم‌ترین مشتریان ما در ارائه خدمات هستند.
وی تبلیغات اپراتورهای دیگر زیاد است چون آنها با فکر اقتصادی وارد بازار شده‌اند و به عنوان رقیبانی جدی برای شرکت مخابرات محسوب می‌شوند، تصریح کرد: البته از زمانی که وارد بخش خصوصی شده‌ایم اعتبارات ما محدود می‌شود و باید روی هزینه‌ها بسیار توجه شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان با بیان اینکه اساسنامه شرکت مخابرات به استان نیز ابلاغ می‌شود، ادامه داد: به دنبال ارائه اساسنامه این شرکت آیین‌نامه‌هایی نیز در مورد مباحث مختلف همچون استخدام نیروی کار، قراردادها و حقوق و دستمزدها ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا