شمار مشترکان همراه اول به ۳۵ میلیون نفر رسید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا وحید صدوقی در مراسم قرعه کشی جشنواره مشترکان خوش‌ حساب همراه اول (طرح ثامن ) با بیان اینکه تعداد مشترکان دائمی این اپراتور به ۱۶ میلیون و مشترکان اعتباری آن به ۱۸ میلیون رسیده است ، اظهار داشت: همراه اول در بین ۷۰۵ اپراتور از لحاظ تعداد مشترکان سیمکارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا وحید صدوقی در مراسم قرعه کشی جشنواره مشترکان خوش‌ حساب همراه اول (طرح ثامن ) با بیان اینکه تعداد مشترکان دائمی این اپراتور به ۱۶ میلیون و مشترکان اعتباری آن به ۱۸ میلیون رسیده است ، اظهار داشت: همراه اول در بین ۷۰۵ اپراتور از لحاظ تعداد مشترکان سیمکارت های دائمی مقام یازدهم را کسب کرده است.

وی با تاکید براینکه اپراتور اول در سال ۲۰۰۲ رتبه ۱۰۴ را در میان دیگر اپراتورها از این حیث داشت، ادامه داد: در سه سال گذشته توانستیم در بین ۱۵ اپراتور دنیا از لحاظ رشد تعداد مشترکان قرار گیریم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه۱۰۰ درصد شهرها و ۳۱ هزار روستای کشور تحت پوشش همراه اول قرار دارد ، خاطرنشان کرد:همراه اول ۴۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور را پوشش داده و با ۲۲۵ اپراتور در ۱۰۹ کشور جهان قرارداد رومینگ منعقد کرده است.

 وی با بیان اینکه هر ثانیه ۱۱ هزار پیامک توسط مشترکان همراه اول ارسال می شود ، ظرفیت مرکز سوییچ و HLR این شبکه را ۴۲ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ارتباطات سیار موفق به نصب ۱۸ هزار آنتن تلفن همراه در کشور شده است.

صدوقی با اشاره به برگزاری جشنواره هشت هزار و ۸۸۸ مشترک خوش‌حساب همراه اول گفت: همراه اول سال گذشته با برگزاری طرح سی سیب سبز ، جوایزی را به برخی از مشترکان خوش حساب اهدا کرد و هم اکنون نیز به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در طرح ثامن از طریق قرعه کشی به هشت هزار و ۸۸۸ مشترک که صورتحساب دوره سوم خود را به موقع پرداخت کرده اند جوایزی اهدا می کند.

وی با بیان اینکه در بهمن ماه نیز دوره سوم این نوع قرعه کشی ها برای مشترکان خوش حساب برگزار می شود ، ادامه داد: در این دوره ۳۹ درصد قبوض مشترکان به صورت غیرحضوری پرداخت شده است و استان خراسان شمالی با ۶۶ درصد رتبه اول پرداخت غیرحضوری را از آن خود کرده و استان های تهران با ۵۵ درصد و خراسان جنوبی و اصفهان مقام های بعدی را کسب کرده اند.

به گفته صدوقی تعداد مشمولان شرکت در قرعه کشی طرح ثامن در استان تهران ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ، اصفهان ۹۲۸ هزار و خراسان جنوبی ۶۲۵ هزار نفر است و مجموع امتیاز مشترکانی که به صورت غیرحضوری قبوض سیمکارت خود را پرداخت کرده اند به ۱۵ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۴۰ امتیاز می رسد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه بانک ملت ، ملی و صادرات به ترتیب بانک هایی هستند که بیشترین پرداخت غیرحضوری مشترکان همراه  اول از طریق آنها انجام شده ، تصریح کرد: ۸۰ درصد پرداخت های غیرحضوری مشترکان در بانک ملت بود و استان هرمزگان نیز اولین استانی است که بیشترین وصولی ها را داشته است.

به گزارش موبنا تنها شرط حضور در قرعه‌کشی و بهره‌ مندی از جوایز جشنواره مشترکان خوش‌حساب (طرح ثامن) ، پرداخت به موقع صورتحساب دوره سوم (۱/۵/۸۸ الی ۱/۷/۸۸) بود. طبق اعلام شرکت ارتباطات سیار با توجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو (محرم و صفر) مراسم اهدای جوایز برندگان طرح‌ثامن روز ۱۲ اسفندماه سال‌جاری همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می شود.اسامی برندگان این جشنواره روی سایت همراه اول قرار می گیرد.

۱۱۷/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا