فردا قرعه‌کشی طرح ثامن انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران تنها شرط حضور در قرعه‌کشی و بهره‌مندی از جوایز جشنواره مشترکان خوش‌حساب (طرح ثامن) پرداخت به موقع صورتحساب دوره سوم(۱/۵/۸۸ الی ۱/۷/۸۸) بوده و مشترکان می‌توانند اطلاعات لازم در این خصوص را از سایت اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir کسب کنند. در …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران تنها شرط حضور در قرعه‌کشی و بهره‌مندی از جوایز جشنواره مشترکان خوش‌حساب (طرح ثامن) پرداخت به موقع صورتحساب دوره سوم(۱/۵/۸۸ الی ۱/۷/۸۸) بوده و مشترکان می‌توانند اطلاعات لازم در این خصوص را از سایت اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir کسب کنند.
در این اطلاعیه توصیه شده است به تماس‌های تلفنی و پیامک‌های ارسالی در خصوص برنده شدن مشترک در این قرعه‌کشی توجه نکنند و تنها مرجع اعلام اسامی برندگان طرح ثامن سایت اینترنتی همراه‌اول است که پس از قرعه کشی و تایید توسط نهادهای ذیصلاح اسامی برندگان در اسرع وقت  روی این سایت قرار خواهد گرفت.
طبق این اطلاعیه فردا دوشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰صبح قرعه‌کشی طرح‌ثامن با حضور مدیران همراه‌اول، مدیران مرتبط کشوری، نمایندگان نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در برج‌همراه انجام خواهد شد.
این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو (محرم و صفر) مراسم اهدای جوایز برندگان طرح‌ثامن روز ۱۲ اسفندماه سال‌جاری همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) برگزار می‌گردد.
۱۱۷/۱۵
 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا