باید استراتژی مشخص برای مجموعه پیام تعریف شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت خدمات هوایی پیام و منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: باید با امکاناتی که در اختیارما قرار دارد ماموریت های خود را به طور صحیح انجام دهیم. …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره شرکت خدمات هوایی پیام و منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت: باید با امکاناتی که در اختیارما قرار دارد ماموریت های خود را به طور صحیح انجام دهیم.
وی افزود: باید از همه ظرفیت های مجموعه پیام، با توجه به اجازه هایی که قانون می دهد، استفاده کنیم تا باعث سربلندی نظام باشد.
مهندس رضا تقی پور تصریح کرد: باید یک الگو یا مدل کسب و کار مشخص برای فعالیت هایی که در این مجموعه صورت می گیرد تعریف و برای هر یک از پرونده های اصلی، یک برنامه مدون داشته باشیم تا بتوانیم فعالیت ها را کنترل کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این مجموعه باید به صورت هیات مدیره محور اداره شود و همه اعضای هیات مدیره به صورت فعال در مدیریت نقش ایفا کنند
در این مراسم مهندس محبی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و بیژن قاسمی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و همچنین آقایان رشید جلالی و عظیمی به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.
۱۱۷/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا