تقاضا برای گوشی های ویندوز موبایل افزایش یافت

 “محبوبه نیلوفری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: گوشی هایی  توزیع شده در بازار که از سیستم عامل ویندوز موبایل و صفحه نمایش صفحه لمسی برخودرار هستند بیش تر از گذشته مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است.وی افزود: با وجودی که گوشی های صفحه لمسی  نسبت به سایر گوشی ها …

 “محبوبه نیلوفری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: گوشی هایی  توزیع شده در بازار که از سیستم عامل ویندوز موبایل و صفحه نمایش صفحه لمسی برخودرار هستند بیش تر از گذشته مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است.
وی افزود: با وجودی که گوشی های صفحه لمسی  نسبت به سایر گوشی ها از قیمت بالایی دارند، اما گروه زیادی از کاربران به استفاده از این گوشی ها گرایش دارند.
وی اظهار داشت: بیشترین تقاضا از سوی اقشار جوان جامعه  برای تهیه گوشی های ویندوز موبایل صورت می گیرد.
مدیرفروش شرکت “پارس کامتل” ادامه داد: تمامی گوشی های اچ تی سی از صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز موبایل برخوردار هستند که بر همین اساس بیشتر از سایر برندها دیگر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.
نیلوفری تصریح کرد: گوشی های اچ تی سی که به عنوان رایانه های جیبی محسوب می شوند به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین های بازار تلفن همراه کشور قرار گرفته است.
شرکت پارس کامتل هم اکنون گوشی های ال جی ، اچ تی سی، و سونی اریکسون را با گارانتی رسمی در بازار تلفن همراه عرضه می کند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا