سامسونگ از پلتفرم جدید bada در تلفن‌های هوشمند پرده‌برداری کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، با ارائه امکانات گسترده‌تری در تلفن‌های همراه هوشمند، فرصتی عالی را در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، اپراتور‌های موبایل و مصرف‌کنندگان خواهد گذاشت.در این مراسم، سامسونگ کیت نرم‌افزاری توسعه‌دهنده (SDK) را نیز به نمایش گذاشت و مزیت‌ها و فرصت‌های منحصر به فردی که پلتفرم bada …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، با ارائه امکانات گسترده‌تری در تلفن‌های همراه هوشمند، فرصتی عالی را در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، اپراتور‌های موبایل و مصرف‌کنندگان خواهد گذاشت.
در این مراسم، سامسونگ کیت نرم‌افزاری توسعه‌دهنده (SDK) را نیز به نمایش گذاشت و مزیت‌ها و فرصت‌های منحصر به فردی که پلتفرم bada می‌تواند در اختیار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، اپراتور‌های تلفن‌همراه و مصرف‌کنندگان قرار دهد را معرفی کرد.
پلتفرم bada روشی است که سامسونگ برای رسیدن به چشم‌انداز خود با عنوان”Smartphone for everyone” (تلفن‌های هوشمند برای همه) در نظر گرفته است.
bada برای مصرف‌کنندگان پلتفرمی با امکانات پیشرفته برای اجرای برنامه‌های موبایل و یک اکوسیستم کامل بر پایه برنامه پشتیبانی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در نظر گرفته که براساس آن هم مصرف‌کننده و هم فروشگاه نرم‌افزاری که برای این پلتفرم در نظر گرفته شده سود خواهند برد.
براساس تجربه سامسونگ و تخصص این شرکت در توسعه تلفن‌های همراه پیشرفته، این شرکت به کاربران خود امکان لذت بردن از امکانات پیشرفته تلفن همراه خود به کمک برنامه‌های پیشرفته‌ای که برایشان فراهم شده است را ممکن می‌سازد.
دکتر” Hosoo Lee” مدیر عامل اجرایی و رئیس مرکز راه حل‌های رسانه‌ای سامسونگ در این مراسم گفت:  با ارائه Samsung bada و ارایه مجموعه وسیعی از امکانات و انتخاب‌ها در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند، سامسونگ به یکی از شرکت‌های راهبردی اصلی در صنعت موبایل تبدیل شده است.
رابط کاربری‌پلتفرم Samsung bada براساس رابط کاربری معروف سامسونگ یعنی TouchWiz طراحی شده که محیطی ساده با کاربری آسان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
برای افزایش خلاقیت و تعامل بیشتر با کاربران، در پلتفرم Samsung bada قابلیت‌هایی همچون کنترل‌های وب، کنترل‌های فلش، سنسور تشخیص حرکت، سیستم کنترل لرزش دقیق و سیستم تشخیص صورت در نظر گرفته شده است.
همچنین در این سیستم نرم‌افزار‌هایی بر پایه کار با سنسور‌ها و با قابلیت تشخیص نوع محتوای در حال نمایش نیز وجود دارند. همچنین توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزار‌های مشابهی را به کمک سنسور‌های مختلف از جمله شتاب‌سنج، تشخیص شیب و آب و هوا طراحی کنند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا