نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طبق روال هفته های پیشین تنها تقاضا برای سیمکارت های اعتباری موجود در بازار بالا بود اما این امر موجب نوسان قیمت این نوع سیمکارت ها نشد.طی هفته ای که گذشت فروشندگان احتمال کاهش قیمت سیمکارت های دائمی همراه اول را در بازار پیش بینی کردند. چرا که بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طبق روال هفته های پیشین تنها تقاضا برای سیمکارت های اعتباری موجود در بازار بالا بود اما این امر موجب نوسان قیمت این نوع سیمکارت ها نشد.
طی هفته ای که گذشت فروشندگان احتمال کاهش قیمت سیمکارت های دائمی همراه اول را در بازار پیش بینی کردند. چرا که بازار این نوع سیمکارت ها به دلیل کاهش تقاضا توسط مشتریان روزهای کم رونق و سردی را سپری کرد.
بازار سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل –MTN  نیز همانند هفته های گذشته مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. اما این افزایش تقاضا منجر به بالا رفتن قیمت این نوع سیمکارت ها نشد.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا