۷۰ طرح مخابراتی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

هومان محمودی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.وی در ادامه راه‌اندازی مرکز سوئیچ دوم تلفن همراه استان با ظرفیت ۴۰۰ هزار شماره، تاسیس و توسعه ۲۶ هزار و ۲۸۶ شماره تلفن ثابت در هفت مرکز سوئیچ …

هومان محمودی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.
وی در ادامه راه‌اندازی مرکز سوئیچ دوم تلفن همراه استان با ظرفیت ۴۰۰ هزار شماره، تاسیس و توسعه ۲۶ هزار و ۲۸۶ شماره تلفن ثابت در هفت مرکز سوئیچ شهری و روستایی، تاسیس ۱۱ دستگاه BTS تلفن همراه، تاسیس ۴۸ باجه تلفن همگانی، تاسیس، توسعه و بهبود ارتباط از طریق نصب تجهیزات رادیویی و لاین ماکس در ۲۵ نقطه شهری و روستایی، توسعه و بهبود ارتباط راه دور مراکزاز طریق اجرای شبکه فیبرنوری در ۱۹ نقطه شهری و روستایی، تاسیس و توسعه ۴۵۳ شماره تلفن ثابت در شش نقطه روستایی، سامانه ۱۸۱۸ استان و تاسیس تالار اجتماعات شهدای مخابرات را از عمده‌ترین این طرح‌ها ذکر کرد که روز پنجشنبه هفته جاری افتتاح می‌شوند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی در ادامه با اشاره به رشد ۵۱/۴۳ درصدی تعداد تلفن‌های ثابت منصوبه از شهریور ۸۴ تا شهریور امسال اضافه کرد: در طی این چهار سال ۱۶۷ هزار و ۳۴۹ تلفن ثابت در سطح استان نصب و دایر شده است.
محمودی متذکر شد: همچنین در طی این چهار سال ۱۳۷ هزار و ۳۸۸ تلفن ثابت مشغول به کار شده که این تعداد تلفن‌ طی چهار سال ۹۷/۴۰ درصد افزایش داشته است.
وی افزایش تلفن‌های همراه در این چهار سال را ۴۳۸ هزار و ۱۹۲ شماره اعلام کرد و متذکر شد: این تعداد تلفن همراه ۴۸/۵۰۵ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه طی چهار سال از شش درصد به ۳۲ درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: طی این چهار سال ۳۳/۵۳۳ درصد ضریب نفوذ تلفن همراه در استان رشد داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا