گوشی های موتورولا در بازار تلفن همراه تقاضا ندارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم تنوع مدل های موتورولا در سطح بازار دلیل اصلی عدم تمایل مشتریان برای خرید گوشی های این مارک است. به همین دلیل شرکت های قانونی عرضه کننده این گوشی ترجیح به کاهش عرضه کردند.  موتورولا به دلیل عدم معرفی گوشی های جدید و به روز مناسب سلیقه مشتریان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، عدم تنوع مدل های موتورولا در سطح بازار دلیل اصلی عدم تمایل مشتریان برای خرید گوشی های این مارک است. به همین دلیل شرکت های قانونی عرضه کننده این گوشی ترجیح به کاهش عرضه کردند.  موتورولا به دلیل عدم معرفی گوشی های جدید و به روز مناسب سلیقه مشتریان نتوانسته است مشتریان گوشی تلفن همراه را به خود جلب کند.
نماینده یکی از شرکت های واردکننده این برند در این باره گفت: موتورولا به دلیل عدم معرفی گوشی های جدید و به روزی مناسب مشتریان از آغاز سال جاری باشد نتوانسته است تا کنون مشتریان گوشی تلفن همراه را به خود جلب کند.
“حسین پاینده” مدیرعامل شرکت پارس کامتل افزود: این شرکت که در سال گذشته گوشی های این برند را در بازار عرضه می کرد به دلیل نبود استقبال به عرضه سایر برندها دربازار پرداخته است.
پاینده خاطرنشان کرد: تنوع عرضه مدل های مختلف از برندهای گوناگون باعث شده مشتریان گوشی چندان ترجیحی به خرید گوشی های موتورولا نداشته باشند.
شرکت فیتکو و پارس کامتل نماینده دیگر موتورولا در ایران نیز واردات چشمگیری نداشته است.
آخرین بررسی ها در بازار تلفن همراه حاکی است با استمرار کاهش استقبال از گوشی های موتورولا در ماه های آتی شاهد بی رونقی کامل این برند در سطح بازار تلفن همراه خواهیم بود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا