فروش سهام مخابرات صحت ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه سهامدار عمده مخابرات قصد فروش سهام مدیریتی مخابرات را دارد در بازار منتشر شده که بدین وسیله تکذیب می شود.در ادامه این اطلاعیه آمده است: سهامداران شرکت توسعه اعتماد مبین سرمایه گذاری خود در …

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی شرکت توسعه اعتماد مبین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه سهامدار عمده مخابرات قصد فروش سهام مدیریتی مخابرات را دارد در بازار منتشر شده که بدین وسیله تکذیب می شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: سهامداران شرکت توسعه اعتماد مبین سرمایه گذاری خود در مخابرات را در چارچوب اهداف بلند مدت برنامه ریزی کرده اند و پس از نهایی شدن ترکیب سهامداران و قطعی شدن معامله برنامه ای برای فروش سهام خود ندارد. لیکن بنا بر سیاست های اعلام شده، شرکت توسعه اعتماد به منظور گسترش طیف سهامداران، تنها واگذاری بخشی از سهام به سهامداران خرد از طریق پذیره نویسی عمومی را در دست بررسی دارد.
شرکت توسعه اعتماد مبین تاکید کرده در چشم انداز سال ۱۴۰۰ شرکت مخابرات باید به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی منطقه مطرح و در سطح جهان به لحاظ کیفیت و نوآوری در ارائه خدمات و عرضه محصولات، کارآفرینی و خدمت‌رسانی دارای جایگاه شناخته شده باشد.تحقق این چشم انداز با برنامه‌ریزی و مشارکت فعال بخش خصوصی در همه زمینه های فعالیت مخابرات دست یافتنی خواهد بود.  
مدیرکل مشترکان ارتباطات سیار در گفت‌وگو با فارس:
خدمات‌رسانی به سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول یکپارچه‌ شد
فارس – مدیرکل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار گفت: با مجتمع شدن شبکه خدمات رسانی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول، هم‌اکنون سرویس دهی به هر دو نوع مشترک این اپراتور، تحت یک سیستم واحد در کلیه‌ دفاتر بخش خصوصی در تهران و سراسر کشور انجام می‌شود.
علی حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص شبکه خدمات رسانی به مشترکان سیم‌کارت‌های همراه اول گفت: پیش از این در شبکه‌های خدمت رسانی و شبکه‌های رایانه‌ای، بحثی به عنوان سرویس دهی به مشترکان دائمی و سرویس‌دهی به مشترکان اعتباری مطرح بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون سرویس دهی به مشترکان سیم کارت‌های اعتباری و دائمی تحت یک شبکه و یک سیستم واحد انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در گذشته به منظور شناسایی و رفع مشکلات سیم کارت‌های اعتباری، امور مربوط به این سیم‌کارت‌ها به صورت پایلوت در ادارات مناطق انجام می‌شد، افزود: در حال حاضر سرویس دهی به مشترکان دائمی و اعتباری به صورت یکسان در دفاتر بخش خصوصی در حال ارائه است.
مدیرکل مشترکان و متقاضیان ارتباطات سیار تاکید کرد: هم‌اکنون کلیه‌ سرویس‌ های سیم کارت‌های اعتباری از جمله، تعویض و قطع سیم‌کارت همانند سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتوار در دفاتر بخش خصوصی در تهران و سراسر کشور انجام می‌شود.
حمیدی همچنین در خصوص ارائه سرویس‌های ارزش افزوده جدید ویژه مشترکان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول تصریح کرد: در حال حاضر، بستر فنی لازم برای ارائه سرویس‌های خدمات ارزش افزوده، فعلا برای سیم کارت‌های اعتباری مهیا شده است که در صدد هستیم در آینده نزدیک این بستر را علاوه بر سیم کارت‌های اعتباری، برای سیم کارت‌های دائمی نیز ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آغاز این حرکت هستیم، در خصوص زمان محقق شدن این امر نمی‌توانم قول قطعی بدهم، اما در مجموعه شرکت ارتباطات سیار تصمیم داریم مانند یکپارچه کردن سرویس دهی و شبکه خدمات رسانی سیم کارت‌های اعتباری و دائمی، بستر فنی لازم برای ارائه سرویس‌های ارزش افزوده را برای هر دو نوع مشترک اعتباری و دائمی همراه اول محیا کنیم.
به گزارش فارس، همراه اول به تازگی سرویس‌های ارش‌افزوده جدیدی را به مشترکان خود معرفی کرده که برخی از این سرویس‌ها فعلا ویژه‌ی مشترکان اعتباری این اپراتور است.
همچنین چندی پیش مسولان همراه اول، از مجتمع شدن شبکه‌خدمات رسانی و سامانه‌های پشتیبانی مشترکان اعتباری و ثابت همراه اول، به عنوان یکی از برنامه‌های دردست اقدام این شرکت، در آینده نزدیک خبر دادند و عنوان کردند این حرکت منافع بسیاری را در راستای دریافت سرویس های بیشتر و با سرعت بالاتر برای مشترکان در برخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا