فروشندگان قیمت سیمکارت های همراه اول را کاهش می دهند

یکی از فروشندگان این سیمکارت ها در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است  بازار سیمکارت ها  بویژه همراه اول  بی رونق شده و فروشندگان نگران کسادی خرید و فروش این کالا هستند.“علی خسروی” اظهار داشت: با استمرار این روند ، فروشندگان ناگزیر به کاهش قیمت سیمکارت ها هستند و …

یکی از فروشندگان این سیمکارت ها در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است  بازار سیمکارت ها  بویژه همراه اول  بی رونق شده و فروشندگان نگران کسادی خرید و فروش این کالا هستند.
“علی خسروی” اظهار داشت: با استمرار این روند ، فروشندگان ناگزیر به کاهش قیمت سیمکارت ها هستند و پیش بینی ها حاکی است قیمت این کالا بین  پنج تا ۱۰ هزار تومان کاهش یابد.
قیمت سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به شرح زیر است:
سیمکارت صفر دائمی همراه اول با کدهای “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتیب  به قیمت ۵۸۰ ، ۵۵۰، ۳۹۰، ۳۹۰، ۳۷۰، ۳۲۰ و ۳۰۵هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت کارکرده کدهای”۱″، “۲” ، “۳” ، “۴” ، “۵”، “۶” ، “۷” و “۸” به ترتیب به بهای ۵۴۰ ، ۴۰۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۶۰ ، ۲۳۵ ، ۲۲۵ و ۲۱۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های  اعتباری همراه اول  به بهای ۳۰ هزار تومان و  سیمکارت های تالیا نیز با قیمت ۱۲ هزار تومان در بازار آزاد به فروش می رسند.
سیمکارت های اعتباری ایرانسل نیز با پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا