قیمت انواع تلویزیون های ال سی دی افزایش نمی یابد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، تقاضا برای تلویزیون های ال سی دی گارانتی دار در سطح کشور کاهش یافته است و تنها تلویزیون های ال سی دی که از طریق قاچاق روانه بازار می شوند فروش می روند.آنها معتقدند با شرایط فعلی احتمال افزایش قیمت این کالای دیجیتالی در کشور …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، تقاضا برای تلویزیون های ال سی دی گارانتی دار در سطح کشور کاهش یافته است و تنها تلویزیون های ال سی دی که از طریق قاچاق روانه بازار می شوند فروش می روند.
آنها معتقدند با شرایط فعلی احتمال افزایش قیمت این کالای دیجیتالی در کشور وجود ندارد.
در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران پیش بینی کرد تا یک ماه آینده قیمت تلویزیون های ال سی دی بالا نخواهد رفت.
“ابراهیم درستی” در این باره گفت: در شرایط فعلی که بازار این کالای دیجیتالی به آرام است  قیمت انواع تلویزیون های ال سی دی بالا نخواهد رفت.
درستی با اشاره به ورود ال سی دی های  قاچاق از طریق مبادی غیرقانونی گفت: بیشتر ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه روانه بازار می شود .
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری تصریح کرد: برای کاهش میزان قاچاق تعرفه ال سی دی تعرفه واردات این محصول باید کاهش یابد تا شرکت های واردکننده قانونی بتوانند با قاچاقچیان این کالا به رقابت بپردازند.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا