سایبروم محصول جدید امنیتی خود را با نام EPDP به بازار عرضه می کند

به گزارش سازمان خبری موبنا این مجموعه امنیتی در راستای بسط حفاظت از Gateway به سوی نقاط پایانی و توسعه محصولات امنیتی Cyberoam طراحی شده است.بر اساس آمار وتحقیقات بعمل آمده، ابزارهای ذخیره سازی با قابلیت حمل و جابجایی و به اشتراک گذاری فایلها و برنامه ها از مهمترین عواملی هستند که شبکه را در …

به گزارش سازمان خبری موبنا این مجموعه امنیتی در راستای بسط حفاظت از Gateway به سوی نقاط پایانی و توسعه محصولات امنیتی Cyberoam طراحی شده است.
بر اساس آمار وتحقیقات بعمل آمده، ابزارهای ذخیره سازی با قابلیت حمل و جابجایی و به اشتراک گذاری فایلها و برنامه ها از مهمترین عواملی هستند که شبکه را در معرض تهدیدات داخلی و خارجی قرار می دهند. بنابر گزارش موسسه Ponemon، بیش از ۳/۶ میلیون دلار از سرمایه ها و بودجه های شرکتها به دلیل فقدان یک سیستم امنیتی جامع که از هدر رفتن اطلاعات و داده ها جلوگیری کند، از بین می رود که به تبع آن بیش از ۶۵درصد از فرصتهای تجاری را نابود می کند. از اینرو، پرداختن به مقوله امنیت داده ها در نقاط پایانی (سیستم کاربر) اهمیت دوچندان پیدا کرده است که از اتلاف سرمایه ها در هر سازمان و شرکت جلوگیری کند.
مجموعه EPDP، یک راه حل امنیتی با هزینه ای معقول است که خلاء موجود در سیستمهای امنیتی را پر کرده و با قابلیتهایی نظیر امکان رمز گزاری و حفاظت از داده های سازمانی، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری ، کنترل برنامه ها و مدیریت عوامل سازمانی، راهکاری در دسترس برای سازمانها و ادارات می باشد.
همچنین به کمک این مجموعه که به زودی توسط شرکت تجارت امن خاورمیانه، توزیع کننده رسمی محصولات سایبروم در خاورمیانه به بازار معرفی خواهد شد، می توان جلوی اتصال اطلاعات از طریق دستگاههای ذخیره سازی قابل حمل نیر USB یا هاردهای External را گرفت. علاوه بر آن، مدیر شبکه کنترل کاملی روی برنامه های شبکه و نرم افزارهای چت مثل Skype، Yahoo MessengerوMSN  استفاده از پرینترهای شبکه خواهد داشت.
این محصول بزودی توسط شرکت تجارت امن خاورمیانه ، توزیع کننده محصولات سایبروم در خاورمیانه به بازار ایران معرفی خواهد شد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا