۷۰ درصد کارکنان مخابرات خراسان رضوی ایثارگرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کارگزار امروز در همایش شهادت و ایثارگری با حضور بسیجیان مخابرات استان با تبریک اعیاد اسلامی اظهار داشت: در سایه این روحیه، امروز تمام خدمات مخابرات استان به روز ارائه می‌شود.وی خاطر‌نشان گفت: از جمعیت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان بیش از ۹۵ درصد آنان به …

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کارگزار امروز در همایش شهادت و ایثارگری با حضور بسیجیان مخابرات استان با تبریک اعیاد اسلامی اظهار داشت: در سایه این روحیه، امروز تمام خدمات مخابرات استان به روز ارائه می‌شود.
وی خاطر‌نشان گفت: از جمعیت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان بیش از ۹۵ درصد آنان به صورت مستقیم مشترک مخابرات بوده و از خدمات آن استفاده می‌کنند.
همچنین جانشین سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ضمن تبریک هفته بسیج، استقلال کشور را مدیون خون ایثارگران و شهدا دانست که با نثار خون خود پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشتند.
هاشم قیاسی گفت: امروز وصایای شهدا که در قالب بهترین کلمات و از عمق وجود آنان نگاشته شده بهترین معیار برای انتقال ارزش‌ها و پر کردن فضای نسل حاضر و نسل گذشته است.
وی افزود: شهدا با درک عمیقی که داشتند در عین جوانی وسوسه شیطان را کنار زدند و از علایق دنیوی صرف نظر کرده و با خدا معامله کردند.
قیاسی خاطر‌نشان کرد: بسیج بعد از ۲۹ سال توانسته همچنان در عرصه‌های نیاز انقلاب نقش بی‌بدیل خود را ایفا کند.
جانشین سپاه امام رضا (ع) افزود: امروز ماموریت ما حفاظت از انقلاب و ارزش‌های آن است.
وی با اشاره به اینکه ۵/۱ میلیارد مسلمان هویت خود را از نظام ما دارند،‌ گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب است تا توانمندی‌های خود را مرور کنیم و امیدواریم این انقلاب مسیر شهدا و امام (ره) را به سرانجام برساند.
قیاسی ورود بسیج را به عرصه‌های انقلاب براساس تکلیف دانست و انقلاب ایران را تنها انقلاب جهان برشمرد که بدون تکیه بر ابرقدرت‌ها توانسته روی پای خود بایستد.
وی افزود: درعرصه دفاعی امنیت پایدار در هر کشوری با حضور مردم شکل می‌گیرد و طول و عرض کشور ما طول و عرض بسیج است.
قیاسی تهدید دشمن را در حال حاضر تهدید نرم برشمرد و تصریح کرد: دشمن خاکریزها را برداشته و در قالب ماهواره و ابزار فرهنگی وارد میدان شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا