نمایندگان رسمی سونی اریکسون معرفی شدند

“منیژه معماری” مدیر روابط عمومی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای جلوگیری از هرگونه  سوء استفاده از اسامی گارانتی های اصلی این برند، سونی اریکسون نمایندگان رسمی خود را در این نمایشگاه معرفی کرد.وی افزود: سه شرکت پارس کامتل، پارس نیکاتل  و سیتادل تلکام نمایندگان …

“منیژه معماری” مدیر روابط عمومی سونی اریکسون در ایران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای جلوگیری از هرگونه  سوء استفاده از اسامی گارانتی های اصلی این برند، سونی اریکسون نمایندگان رسمی خود را در این نمایشگاه معرفی کرد.
وی افزود: سه شرکت پارس کامتل، پارس نیکاتل  و سیتادل تلکام نمایندگان رسمی سونی اریکسون در ایران هستند و مشتریان این کالای ارتباطی از خرید گوشی ها با اسامی مشابه این نمایندگان خودداری کنند.
همچنین مدیر بازرگانی شرکت پارس نیکاتل با اشاره به وضعیت فعلی بازار تلفن همراه تصریح کرد: کاربران ایرانی اعتقادی به گارانتی گوشی تلفن همراه ندارند و این امر مستلزم ایجاد فرهنگ سازی مناسب از سوی دولت است.
“مسعود خاکباز” ادامه داد: برای بهبود شرایط فعلی بازار که ۹۵ درصد از سهم آن به گوشی های قاچاق  اختصاص یافته است. تنها دولت می تواند به واردکنندگان قانونی این کالای ارتباطی کمک کند.
وی افزود: راهکار قانونی برای خروج بازار تلفن همراه از رکود وجود ندارد و تنها دولت با کاهش تعرفه واردات می تواند به بهبود شرایط این بازار پرهیاهو کمک کند.
در دهمین نمایشگاه بین المللی تله کام سونی اریکسون جدیدترین محصولات خود را به نام YARI ، SATIO ، AINO و T715 در معرض نمایش گذاشت.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا