گوشی Corby سامسونگ معرفی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا “شهاب سلطانی زاده ” مدیرپخش گوشی های سامسونگ در این نشست خبری به بررسی مشخصات فنی گوشی S3650 Corby پرداخت و اظهار داشت: این گوشی در رنگ بندی متنوع سفید، زرد، نارنجی و صورتی عرضه شده است و در هر جعبه این گوشی دو قاب فابریک یدکی وجود دارد.وی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا “شهاب سلطانی زاده ” مدیرپخش گوشی های سامسونگ در این نشست خبری به بررسی مشخصات فنی گوشی S3650 Corby پرداخت و اظهار داشت: این گوشی در رنگ بندی متنوع سفید، زرد، نارنجی و صورتی عرضه شده است و در هر جعبه این گوشی دو قاب فابریک یدکی وجود دارد.
وی افزود: یکی از ویژگی های متمایز تعبیه شده در این گوشی برنامه FRING است که می تواند تمامی و منسجرها را به صورت همزمان فعال گرداند.
وی تصریح کرد: گوشی Corby S3650همانند گوشی JET این برند دارای برنامه UNLOUCK SMART است .
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
این گوشی ۹۰ گرمی دارای صفحه نمایش TFT لمسی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت است.
در این نشست خبری همچنین از گوشی B3210 CorbyTXT رونمایی شد .
این گوشی کشویی دارای  امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموی کارت و صفحه نمایش TFT است.
در این نشست خبری مدیرپخش گوشی های سامسونگ درباره B7320 OmniaPRO گفت: سیتم عامل این گوشی ویندوز موبایل ۱/۶ است و قابلیت ارتقا به ویندوز موبایل ۵/۶ نیزدارد.
سلطانی زاده با اشاره به قابلیت های این گوشی تصریح کرد: صفحه نمایش TFT  ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از امکانات اصلی این گوشی به شمار می آید.
وی همچنین به معرفی گوشی B7330 OmniaPRO این برند پرداخت و گفت: سیستم عامل ویندوز موبایل ۱/۶ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های این گوشی برشمرده شد.
سلطانی زاده مهتمرین ویژگی این گوشی را بلوتوث آن دانست و خاطرنشان کرد : بلوتوث این گوشی نسخه ۱/۲ است که برای انتقال داده ها از سرعت بالاتری نسبت به سایر گوشی های سامسونگ برخوردار است.
گوشی کوربی سامسونگ  با گارانتی پارس مایکروتل با قیمت ۱۸۲ هزار تومان  وارد بازار تلفن همراه کشور شد.
۱۲۹/ ۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا