گوشی جدید سامسونگ وارد بازار ایران شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی با طرحی نو و امکانات متناسب با نیاز‌های فناوری‌اطلاعات و دیجیتالی جوانان طراحی و به بازار جهان عرضه شده است.گوشی۹۰ گرمی کوربی دارای دوربین دو مگا پیکسلی و حافظه ۴۰ مگابایتی است و با مموری کارت تا هشت  گیگابایت را افزایش می دهد.این گوشی ۲/۱سانت ضخامت،  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی با طرحی نو و امکانات متناسب با نیاز‌های فناوری‌اطلاعات و دیجیتالی جوانان طراحی و به بازار جهان عرضه شده است.
گوشی۹۰ گرمی کوربی دارای دوربین دو مگا پیکسلی و حافظه ۴۰ مگابایتی است و با مموری کارت تا هشت  گیگابایت را افزایش می دهد.
این گوشی ۲/۱سانت ضخامت،  3/10 سانت طول و ۶۵/۵ سانت عرض دارد و باطری آن امکان تامین انرژی لازم را برای نه ساعت مکالمه و ۷۳۰ ساعت آماده روشن ماندن گوشی را تامین می کند.
کوربی با فناوری تمام لمسی که فناوری پیشرفته و رایج گوشی‌های تلفن همراه امروز است، همزمان با عرضه در سراسر اروپا در ایران هم عرضه می شود.
 قیمت متناسب با فناوری پیشرفته ونرم‌افزار‌های بهره‌ برداری آسان که شبکه‌های اجتماعی رایج را پشتیبانی می‌کند از ویژگی‌های دیگر کوربی است.
طراحی ویژه لبه های مورب گوشی کوربی نگهداری آن را در دستان کاربر به‌راحتی ممکن می کند.
علاوه بر رنگ‌های شاد قاب پشت گوشی‌ که شامل زرد، سفید، صورتی و نارنجی است یک قاب مشکی استاندارد و دو قاب پشت اضافی در دو طرح مختلف هنگام خرید گوشی به خریداران عرضه می‌شود.
کاربران می توانند از برنامه‌های دلخواه خود  تنها با حرکت کشیدن و رها کردن(drag & drop) بر روی صفحه اصلی گوشی؛ به سادگی استفاده کنند.
 بزرگنمایی تک انگشتی به دارنده‌ گوشی این امکان را می دهد که با لمس صفحه نمایش؛ تصویر مورد نظر خود را بزرگنمایی کند.
 همچنین با سیستم قفل هوشمند کاربر می تواند قفل گوشی را باز کرده و با نوشتن یک حرف و یا کلمه از پیش تعیین شده بر روی صفحه نمایش، گوشی را از حالت قفل بیرون بیاورد.علاوه براین دارندگان کوربی سامسونگ به برنامه های جانبی و کاربردی، زیادی در فروشگاه اینترنتی سامسونگ دسترسی دارند.
گوشی کوربی مدل S3650   سامسونگ با گارانتی رسمی پارس مایکروتل به بهای ۱۸۲هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا