واردات گوشی G1 گوگل متوقف شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود تقاضا برای این گوشی باعث شد تا بعد از ورود به بازار تلفن  همراه کشور با تقاضای چندانی روبرو نشود.فروشندگان این گوشی معتقدند : این گوشی که به سیستم عامل اندروید مجهز است، در ایران کارایی چندانی ندارد. به همین دلیل G1 گوگل مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفت.“سجاد …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود تقاضا برای این گوشی باعث شد تا بعد از ورود به بازار تلفن  همراه کشور با تقاضای چندانی روبرو نشود.
فروشندگان این گوشی معتقدند : این گوشی که به سیستم عامل اندروید مجهز است، در ایران کارایی چندانی ندارد. به همین دلیل G1 گوگل مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفت.
“سجاد امام پور” افزود: این گوشی تنها در جهت مکالمه و استفاده از دوربین عکاسی و فیلمبرداری و سیستم پخس موسیقی به کار می رود و امکان استفاده از سرویس های تعبیه شده بر آن همچون GPS و  برنامه های کاربردی آن  وجود ندارد.
وی عدم ارائه سرویس های تعبیه شده در این گوشی را مربوط به اپراتورها دانست و گفت: تا کنون هیچ یک از اپراتورها سرویس های مرتبط با سیستم عامل اندروید را ارائه نداده اند.
این فعال بازار ادامه داد: این گوشی برای اولین بار و با گارانتی متفرقه با بهای ۷۰۰ هزار تومان وارد بازار شد؛ اما هم اکنون این گوشی به دلیل کاهش تقاضا با قیمت ۵۵۰هزار تومان عرضه می شود.
مشخصات فنی این گوشی به شرح زیر است:
گوشی G1 گوگل تا کنون با گارانتی رسمی وارد بازار تلفن همراه نشده است.
این گوشی اولین دستگاهی است که به پلتفورم اندروید مجهز شده و ترکیبی از یک صفحه نمایش با عملکرد لمسی و یک صفحه کلید کامل QWERTY با امکان دسترسی به وب موبایلی بسیار غنی، کاربردهای اندروید است.
مدل فوق دارای محصولات و سرویس های گوگل از جمله دیدن خیابان ها از روی نقشه های گوگل، جی میل و YouTube است.
گوشی G1 با عملکردهایی چون سرگرمی و واسط کاربری با احساس درک بصری و دسترسی لمسی به موتور جستجوی گوگل، اولین دستگاهی است که مجهز به Android Market است.
کاربران می توانند طیف وسیعی از کاربردهای نوآورانه از بازی تا شبکه های اجتماعی و فروشگاه ها را روی گوشی G1 پیدا و دانلود کنند.
گوشی G1 گوگل دارای نمایشگر ۳/۲ اینچی TFT-LCD ، نمایشگر پنج ردیفی QWERTY ، سیستم سرچ گوگل ، دسترسی سریع به سرویس های اینترنتی مانند GOOGLE Calendar ، اتصالات پر سرعت ۵/۳ G ، فن آوری WI-FI ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار و شکاف حافظه میکرو SD است.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا