معرفی گوشی های پرفروش درهفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۶۲۲۰ کلاسیک  که دارای صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط microSD TransFlash تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است توانست مورد تقاضای عموم مشتریان  این …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۶۲۲۰ کلاسیک  که دارای صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط microSD TransFlash تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است توانست مورد تقاضای عموم مشتریان  این برند قرار گیرد.
این گوشی با بهای ۲۱۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
در این میان گوشی های ۵۸۰۰ ، ۵۵۳۰ ، N97 و ۶۶۰۰ اسلاید این برند نیز که به ترتیب به بهای ۲۹۰ ، ۲۴۵ ، ۵۶۵ و ۲۳۵ هزار تومان به فروش رسید در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
در این میان گوشی w910 سونی اریکسون که به بهای ۱۸۳ هزار تومان فروخته شد طی هفته ای توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در صدر لیست پرفروش ترین ها جای گرفت.
این گوشی از امکاناتی همچون  صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسلی برخوردار است.
دو مدل گوشی W595 و W995 نیز که مورد تقاضای عموم علاقمندان به این برند قرار گرفت با بهای فروش ۱۸۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به فروش رسید.
دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و  KC910 ال جی نیز مورد علاقمندان به این برند قرار گفت و در لیست  ،مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفت.
دو مدل گوشی فوق که درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفت به ترتیب با بهای ۳۷۰و ۳۲۰هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
گوشی GC900 Viewty Smart از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و  ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ ، دوربین هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی KC910  ال جی به شمار می آید.
گوشی diamond2 touch  و touch viva اچ تی سی  نیز از سوی فعالان بازار به عنوان گوشی های پرفروش این برند معرفی شد.
دو مدل گوشی فوق به ترتیب به بهای ۵۳۲ و ۲۴۴ هزار تومان در سطح بازار تلفن  همراه عرضه شد.
۱۲۹/۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا