بازار گوشی تلفن همراه بی رونق تر از گذشته است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار تلفن همراه طی هفته ای که گذشت بدون تغییر و تحول تازه ای روزهای سرد و بی رونقی را پشت سر گذاشت و تنها بازار گوشی های بدون گارانتی مورد استقبال مشتریان قرار داشت.میزان خرید و فروش گوشی های گارانتی دار نیز نسبت به هفته های پیشین تغییری نکرد به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، بازار تلفن همراه طی هفته ای که گذشت بدون تغییر و تحول تازه ای روزهای سرد و بی رونقی را پشت سر گذاشت و تنها بازار گوشی های بدون گارانتی مورد استقبال مشتریان قرار داشت.
میزان خرید و فروش گوشی های گارانتی دار نیز نسبت به هفته های پیشین تغییری نکرد به طوری که برخی از نمایندگان قانونی تنها گوشی های موجود در انبار را در بازار عرضه کردند.
بیشترین کاهش قیمت گوشی های موجود در بازار مربوط به برند نوکیا شد که با تعدیل قیمت ۱۵ هزار تومانی در بازار عرضه شدند.
به گفته فروشندگان رکود بازار تلفن همراه و کاهش تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه به خصوص گوشی های نوکیا باعث شده فروشندگان این گوشی ها را با کاهش قیمت در بازار عرضه کنند.
در هفته ای که گذشت تقاضا برای گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار نسبت به سایر گوشی ها بالا بود و بازار گوشی هایی که بهای آنها بالای ۱۵۰ هزار تومان بود به آرامی و بدون نوسان قیمت چشمگیر سپری شد.اما با این وجود بازهم پیش بینی اعلام دقیق میزان نوسان قیمت ها توسط فروشندگان میسر نیست چرا که با شرایط فعلی و حجم گسترده فعالیت قاچاقچیان این کالای ارتباطی ، نمی توان اظهارنظر مستقیمی در زمینه خریدوفروش داشت.
دست اندرکاران بازار تلفن همراه پیش بینی می کنند با عرضه گوشی های تلفن همراه با حداقل قیمت، پیش بینی می شود روزهای آینده شمار خریداران این کالای ارتباطی افزایش یابد.
۱۲۹/۱۲۸

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا