خرید راحت شارژ همراه اول با سامانه ستاره اول

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با سامانه ستاره اول که از ابتدای تابستان سال ۹۴ اجرایی می شود، کلیه مشترکین اعتباری همراه اول می توانند بدون نیاز به ارسال پین، برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر و همچنین مشترکین دائمی می توانند برای مشترک اعتباری دیگر …

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با سامانه ستاره اول که از ابتدای تابستان سال ۹۴ اجرایی می شود، کلیه مشترکین اعتباری همراه اول می توانند بدون نیاز به ارسال پین، برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر و همچنین مشترکین دائمی می توانند برای مشترک اعتباری دیگر شارژ خریداری و هدیه کنند.
بر اساس این گزارش، روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم، پرداخت خود را انجام دهد. در این صورت، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می یابد و دیگر نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نیست.
نحوه فعال سازی و برخورداری از طرح :
تاریخ اجرای طرح از تابستان ۹۴ می باشد.
کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از این سرویس استفاده نمایند (مشترکین دائمی می توانند برای مشترک اعتباری دیگر شارژ خریداری و هدیه نمایند).

قوانین کلی خرید شارژ از طریق سامانه #۱* :
روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ از جانب مشترک، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم، پرداخت خود را انجام دهد.
در صورتی که مشترک اقدام به خرید شارژ نماید، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می یابد. بدین معنی که نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نمی باشد.
شماره های افراد دیگری که از سوی هر مشترک اعلام می گردد، در صورت تائید مشترک برای خریدهای بعدی وی ثبت می شود.
در صورتی که مشترک برای خرید شارژ اقدام نماید، مبلغ فعلی شارژ مشترک بررسی می شود. اگر مبلغ به اندازه ای باشد که با خرید جدید، اعتبار مشترک بیش از ۲۰۰ هزار تومان شود، از خرید شارژ جلوگیری شده و مراتب طی پیامک به مشترک اعلام می شود.
در صورت موفق بودن عملیات خرید شارژ، افزایش شارژ از طریق USSD و پیامک به مشترک اعلام می شود. در صورت عدم موفقیت نیز نتیجه به مشترک اعلام می گردد.

امکان شارژ عادی و شارژ فوق العاده:
مشترکین می توانند با شماره گیری #۱*۱* از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری #۲*۱* بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند.

مبلغ شارژ فوق‏ العاده:
این مبلغ براساس میزان اعمال شارژ متفاوت بوده و پس از وارد نمودن رمز شارژ با کد دستوری #۲*۱*، و انتخاب مبلغ شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد گردید:

MCI-01

* منظور از ۱ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۲۴ ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از ۳ روز اعتبار شارژ هدیه، تا ۷۲ ساعت پس از اعمال شارژ می ‏باشد.

جهت اطلاع از ویژگی های شارژ فوق العاده می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا