۱۰۶ هزار مدرسه تا سال ۱۳۹۳ به شبکه اینترنت متصل می شوند

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، “رضا تقی پور” روز چهارشنبه در دیدار با مدیران مخابرات، پست و پست بانک استان آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: تحقق این امر موجب افزایش سواد رایانه ای و همچنین افزایش دسترسی دانش آموزان و معلمان به اطلاعات …

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، “رضا تقی پور” روز چهارشنبه در دیدار با مدیران مخابرات، پست و پست بانک استان آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: تحقق این امر موجب افزایش سواد رایانه ای و همچنین افزایش دسترسی دانش آموزان و معلمان به اطلاعات مورد نیازشان خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر شش هزار مدرسه به شبکه اینترنت متصل هستند، افزود: امروز استفاده از آموزش های مجازی رو به گسترش است و باید به آن توجه اساسی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )حوزه ای است که می تواند روش و سبک مدیریت کشور را متحول کند.
تقی پور افزود، در حال حاضر شاخص های اطمینان، سرعت و دقت را که از جمله شاخص های توسعه است، اجرا کردیم و این خود توجه به شعارهای چهارگانه دولت محسوب می شود.
وی تصریح کرد، در حال حاضر و بر همین اساس، توانسته ایم مدیریت سنتی را در برخی حوزه ها تغییر داده و مردم در منازل خود تعدادی از خدمات را دریافت کنند.
وی افزود: در صورتی که روستائیان بتوانند مشکلات و کارهایشان را در محل زندگی خود انجام دهند، از مهاجرت آن ها به شهرها کاسته می شود و همین امر موجب جلوگیری از گسترش بی رویه شهرها خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موضوع خصوصی سازی در کشور گفت: باید از این فرصت استفاده بهینه کنیم و در کنار هم خدمات را توسعه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا