جدیدترین تکنولو‍ژی ومحصولات مادیران معرفی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، فرخ امیری، مدیرعامل مرکز ماشین های اداری ایران در این نشست خبری،گفت : با توجه به طیف گسترده کالا و عدم اطلاع مصرف کنندگان از تولید این کالاها ی جدید،مادیران تصمیم به حضور در نمایشگاه الکامپ گرفته است. وی افزود: افزایش تقاضا در کنار رشد مصرف انرژی باعث …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، فرخ امیری، مدیرعامل مرکز ماشین های اداری ایران در این نشست خبری،گفت : با توجه به طیف گسترده کالا و عدم اطلاع مصرف کنندگان از تولید این کالاها ی جدید،مادیران تصمیم به حضور در نمایشگاه الکامپ گرفته است.
وی افزود: افزایش تقاضا در کنار رشد مصرف انرژی باعث شده است تا این شرکت به عرضه محصولات جدیدی نظیر پانل های خورشیدی شارپ اقدام کند. ارایه ونمایش دستگاه فتوکپی با منوی فارسی ،فتوکپی های رنگی شارپ ، چاپگر های لیزرری لکسمارک ،لوازم جانبی کامپیوتر میوا،صندوق های فروشگاهی فارسی سازی شده، صندوق های مالیاتی و POS ،ونوت بوک از دیگر برنامه های مادیران در نمایشگاه الکامپ است.

جدیدترین تکنولو‍ژی ومحصولات مادیران معرفی شد

همچنین در ادامه این نشست  امیر مسعود امیری،مدیر عامل صنایع ماشین های اداری ایران ،گفت : سهم مانیتور های مادیران شش میلیون از هفت میلیون مانیتور کشور است که این امر بیانگر بیش از ۴۰ سال سابقه این شرکت دربازار آی تی است.وی در مورد حجم فروش مانیتور در کشور گفت : دیدگاه مادیران این است که تا ۵ الی ۱۰ سال آینده رشد مانیتور ادامه دار خواهد بود با توجه به اینکه تکنولوژی های آن بسیار تغییر می کند.
امیری با اشاره به تولید مانیتورهای LED  مادیران از ماه آینده گفت:، در تکنولوژی LED پانل تغییری نمی کند بلکه نور پشت  از فلوئورسنت تبدیل به LED  شده و تغییر کرده استدراین تکنولوژی علاوه بر مصرف انرژی پایین از عمر طولانی حدود ۴۰ هزار ساعت برخوردار است.به گفته  وی تلویزیون ال سی دی ۱۰۸ اینچی شارپ که بزرگترین تلویزیون ال سی دی جهان است توسط شارپ تولید شده  و در پانزدهمین نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته خواهد شد.این LCD TV  که  LB1085 SHARP نام دارد از رزولوشنی برابر با  x 1080  1920  یا ۲ مگا‌پیکسل برخوردار است و قابلیت تفکیک بیش از ۷۵۸ میلیون رنگ را دارد.
از این تلویزیون می توان در محل هایی نظیر فرودگاه ، ایستگاه راه آهن ، مترو، مراکز ورزشی و تفریحی، ایستگاه های پخش تلویزیونی، مراکز عمومی ، ویدئو کنفرانس، مراکز مالی و بورس، کارخانجات و مراکز آموزشی استفاده کرد. مادیران که نمایندگی LCD TV های شارپ را به عهده دارد در راستای ارایه جدیدترین نوآوری های بین المللی به کاربران ایرانی، برای نخستین بار این تلویزیون غول پیکر را با آغاز نمایشگاه الکامپ به نمایش خواهد گذاشت.
فناوری یون پلاسما کلاستر در تصفیه کننده های هوا، تکنولوژی دیگری است که مادیران با برند شارپ به بازار عرضه می کند. این دستگاه از وزارت بهداشت ژاپن تاییدیه  گرفته است و فیلتر های آن می توانند تا ۹۵ درصد ویروس آنفولانزای طیور وخوکی را از بین ببرند که در نمایشگاه الکامپ مدل های مختلف آن ارایه می شود.
همچنین ازماه آینده،مادیران به  تولید SET-TOB BOX   با نام DVBT  SET-TOB BOX میپردازد، سیگنالهای فشرده و یا کد شده دیجیتالی که از صدا وسیما ارسال می شود را پس از دریافت و کد گشایی، به سیگنالهای آنالوگ قابل نمایش روی صفحه تلویزیون تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا