اندروییدی دیگری در راه بازار

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Saygus VPhone از مکالمات تصویری پشتیبانی می کند و قرار است در نمایشگاه CES 2010 رونمایی شود.گوشی VPhone  دارای دو دوربین است که یکی پنج مگاپیکسلی و در بخش پشت دستگاه تعبیه شده و از زوم خودکار و فلش برخوردار است. اما دوربین ثانویه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی Saygus VPhone از مکالمات تصویری پشتیبانی می کند و قرار است در نمایشگاه CES 2010 رونمایی شود.
گوشی VPhone  دارای دو دوربین است که یکی پنج مگاپیکسلی و در بخش پشت دستگاه تعبیه شده و از زوم خودکار و فلش برخوردار است. اما دوربین ثانویه که  روی گوشی قرار دارد، VGA است و برای تماس های ویدیویی کاربرد دارد.
 این دستگاه جدید با ویژگی های زیادی همچون پشتیبانی از اتصالات Wi-Fi, USB و بلوتوث تجهیز شده که بلوتوث این دستگاه امکان تماس با هشت دستگاه را به طور همزمان دارد.
گوشی VPhone همچنین دارای صفحه کلید کامل QWERTY است که به حالت کشویی از کنار باز می شود.
این گوشی دارای باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری است و امکان چهارم ساعت مکالمه تصویری یا هفت ساعت مکالمه صوتی را برای کاربر فراهم می کند.
صفحه نمایش ۳.۵ اینچی لمسی خازنی با وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل و پردازنده ۶۲۴Mhz Marvell PXA310 از دیگر امکانات این گوشی است.
ظاهرا VPhone از کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا تاییدیه گرفته است به این ترتیب پیش بینی می شود در آینده نزدیک به بازار آمریکا عرضه شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا