مجمع عمومی مخابرات ایران ۹ آذر برگزار می شود

امیرمسعود میری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره تشکیل جلسه خواهد داد.وی افزود: حضور تمامی سهامداران در این مجمع بلامانع است و سهامداران این شرکت می توانند برای حضور در جلسه ثبت نام کنند.میری خاطرنشان کرد: در مجمع …

امیرمسعود میری در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره تشکیل جلسه خواهد داد.
وی افزود: حضور تمامی سهامداران در این مجمع بلامانع است و سهامداران این شرکت می توانند برای حضور در جلسه ثبت نام کنند.
میری خاطرنشان کرد: در مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران سه نفر به انتخاب کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین و دو نفر به نمایندگی از دولت و سهام عدالت ، به عنوان اعضای جدید هیات مدیره مخابرات ایران برگزیده می شوند.
به گفته این مقام مسوول در کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین ، پس از مشخص شدن اعضای هیات مدیره جدید ، سیاست ها و خط مشی ها برای آغاز بکار مخابرات خصوصی تعیین می شود و بهترین راه حل برای مسائل این شرکت اتخاذ خواهد شد. بررسی وضعیت ودایع مشترکان تلفن همراه و ثابت نیز از جمله این مسائل خواهد بود.
میری یادآور شد: کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان خریدار سهام مدیریتی مخابرات ، در قالب شرکت مخابرات ایران در غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۰۹ حضور خواهد داشت.
به گزارش موبنا کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین پنجم مهرماه امسال ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران را با رقم حدود هشت هزار میلیارد تومان خرید.
این واگذاری در قالب سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی صورت گرفت.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا