خروج برخی از فعالان اقتصادی از حوزه بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گستردگی بیش از حد فعالان غیرقانونی و عدم ثبات در این حوزه منجر به کاهش چشمگیر فعالیت واردکنندگان قانونی و خارج شدن فعالان اقتصادی در این حوزه شده است.“سیدعلیرضا جوادی” یکی از فعالان سابق در حوزه بازار تلفن همراه در این باره گفت: اشباع بازار تلفن همراه و توزیع …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گستردگی بیش از حد فعالان غیرقانونی و عدم ثبات در این حوزه منجر به کاهش چشمگیر فعالیت واردکنندگان قانونی و خارج شدن فعالان اقتصادی در این حوزه شده است.
“سیدعلیرضا جوادی” یکی از فعالان سابق در حوزه بازار تلفن همراه در این باره گفت: اشباع بازار تلفن همراه و توزیع گسترده گوشی های قاچاق باعث شده تا فعالیت در زمینه توزیع گوشی های تلفن همراه به سختی صورت گیرد.
وی که مدیرفروش سابق شرکت “پارس مایکروتل” بود ادامه داد: کاهش واردات گوشی های قانونی که به دلیل تعرفه بالا صورت گرفته است تنها فضا فعالیت برای قاچاقچیان را در حوزه کشوری گسترش داده است.
“علی احمدی” یکی دیگر از فعالان سابق دراین حوزه می گوید: عدم ثبات شرایط در بازار تلفن همراه و عرضه گوشی های بی کیفیت چینی بی نام و نشان که توسط واردکنندگان غیرقانونی در بازار عرضه می شود جایی برای فعالانی که به طور قانونی فعالیت می کردند باقی نگذاشته است.
وی افزود: در صورت عدم مبارزه با فعالان غیرقانونی از سوی نهادهای دولتی و مرتبط شاهد خروج بسیاری از فعالان اقتصادی و حتی واردکنندگان قانونی دراین حوزه خواهیم شد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا