هنوز خبری از عرضه سیمکارت قاصدک و امین نیست

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همراه اول به منظور اجرای پروژه سیمکارت های امین و قاصدک با برگزاری فراخوانی ازشرکت های داخلی درخواست همکاری کرد  تا با استفاده از توان داخلی، پروژه سیمکارت امین و سیمکارت قاصدک را در سال جاری اجرائی کند. وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده بود سیمکارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، همراه اول به منظور اجرای پروژه سیمکارت های امین و قاصدک با برگزاری فراخوانی ازشرکت های داخلی درخواست همکاری کرد  تا با استفاده از توان داخلی، پروژه سیمکارت امین و سیمکارت قاصدک را در سال جاری اجرائی کند.
 وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده بود سیمکارت پیام رسان قاصدک پس از به روز شدن واگذاری سیمکارت در کشور وارد بازار می شود.
 پیش بینی می شود سیمکارت های امین و قاصدک که فاز آزمایشی خود را گذرانده اند با تاخیری یک ساله در نمایشگاه تله کام امسال که اواخر آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود به متقاضیان واگذار شود.
به گفته مسولان همراه اول امسال قراراست بیش از ۳۰ سرویس جدید در نمایشگاه تلکام تهران معرفی و جهت بهره‌برداری مشترکان ارایه شود.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا