بررسی معامله بلوکی مخابرات در دستور کار شورای رقابت قرار گرفت

به گزارش  سازمان خبری موبنا به  نقل ازروابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار جمشید پژویان در مورد جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته شورای رقابت گفت: موضوعات مختلفی در دستور کار شورا قرار گرفت. در مورد معامله بلوکی مخابرات قرار شد که کمیته‌های تخصصی شورا بعد از بررسی لازم، نتایج یافته‌ها و نظرات خود را …

به گزارش  سازمان خبری موبنا به  نقل ازروابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار جمشید پژویان در مورد جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته شورای رقابت گفت: موضوعات مختلفی در دستور کار شورا قرار گرفت. در مورد معامله بلوکی مخابرات قرار شد که کمیته‌های تخصصی شورا بعد از بررسی لازم، نتایج یافته‌ها و نظرات خود را به شورا اعلام کنند تا در مورد ابهامات این معامله تصمیم لازم گرفته شود.
رییس شورای رقابت درباره زمان نهایی اعلام نظر شورا گفت: با توجه به اینکه این موضوع تازه در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده کامل بررسی شود، نمی‌توان زمان مشخصی را برای اعلام نظر نهایی شورا اعلام کرد.
وی ادامه داد: در هر مرحله از بررسی‌های گروههای کارشناسی که نیاز به حضور مدیران خصوصی‌سازی و بورس باشد، از آنها دعوت خواهد شد تا نظرات خود را برای شورا بیان کنند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا