پایان آذرماه آخرین مهلت پرداخت حق امتیاز صدور پروانه شرکت‌های اینترنتی

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی ذوالقدری‌ها گفت: کلیه شرکت‌های دارای پروانه ISP یا ISDP – شرکت‌هایی که می‌توانند علاوه بر وظیفه‌ی اصلی خود و توزیع اینترنت به ISPها به کاربران نهایی نیز خدمات ارایه دهند – از سازمان که تاکنون نسبت به پرداخت حق امتیاز صدور پروانه خود اقدام ننموده‌اند، …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی ذوالقدری‌ها گفت: کلیه شرکت‌های دارای پروانه ISP یا ISDP – شرکت‌هایی که می‌توانند علاوه بر وظیفه‌ی اصلی خود و توزیع اینترنت به ISPها به کاربران نهایی نیز خدمات ارایه دهند – از سازمان که تاکنون نسبت به پرداخت حق امتیاز صدور پروانه خود اقدام ننموده‌اند، موظف هستند، حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری مبلغ حق امتیاز را مطابق بند ۵-۱ ضوابط و دستورالعمل پروانه ISP یا بند ۶-۱ضوابط و دستورالعمل پروانه ISDP به شماره حساب اعلام شده، به نام خزانه‌داری کل نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی، واریز کنند و ضمن نگهداری تصویر فیش واریزی نزد خود، اصل آن را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- اداره درآمدها ارسال کنند.
ذوالقدری‌ها پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرده بود: شرکت‌های دارای پروانه باید حداقل یک ماه قبل از تاریخ اتمام اعتبار پروانه خود، به تمدید پروانه اقدام کنند و در غیر این صورت پروانه آن‌ها تمدید نخواهد شد.
او گفته بود: با هماهنگی بخش نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و براساس ضوابط و صدور پروانه، به توقف فعالیت شرکت‌های ISP و ISDP فاقد اعتبار اقدام می‌شود. اعتبار پروانه شرکت‌های ISP و ISDP دو ساله است، بنابراین باید یک ماه قبل از انقضای پروانه، درخواست تمدید پروانه انجام شود.
طبق اعلام وی براساس آخرین آمار تا به حال حدود ۱۳۰۰ پروانه ISP و ۹۰ پروانه ISDP در کل کشور صادر شده که بیشتر پروانه‌های ISDP در تهران و بعد اصفهان است.
ذوالقدری‌ها همچنین با اشاره به فعالیت دفاتر اظهار کرده بود: براساس تصمیم دولت قرار شد مسوولیت کارگروه‌های استانی دفاتر با استانداری باشد که این کارگروه‌ها تقریبا در همه استان‌ها شکل گرفته و در بعضی استان‌ها شروع به کار کرده‌اند که پاسخگوی متقاضیان ایجاد دفتر هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا