عرضه گوشی های قاچاق کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، در پی مصادره بزرگترین محموله قاچاق گوشی توسط ماموران نیروی انتظامی صورت گرفت طی هفته ای که گذشت عرضه انواع گوشی های بدون گارانتی در بازار کاهش یافت.این در حالی بود که سایر فروشندگان از فروختن گوشی های بدون گارانتی اصلی خودداری کردند و اقدام …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، در پی مصادره بزرگترین محموله قاچاق گوشی توسط ماموران نیروی انتظامی صورت گرفت طی هفته ای که گذشت عرضه انواع گوشی های بدون گارانتی در بازار کاهش یافت.
این در حالی بود که سایر فروشندگان از فروختن گوشی های بدون گارانتی اصلی خودداری کردند و اقدام به پنهان نمودن گوشی های قاچاق کردند.
کاهش عرضه گوشی های قاچاق منجر به افزایش قیمت گوشی های گارانتی دار نشد و تنها میزان فروش این گوشی ها را نسبت به هفته های پیشین افزایش داد.
در هفته ای که گذشت تنها تقاضا برای گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار افزایش یافت و بازار سایر گوشی هایی که بهای فروش آنها بالای ۱۵۰ هزار تومان بود به آرامی و بدون نوسان قیمت چشمگیر سپری شد.
بازار گوشی های دوست دوم و یا کارکرده نیز در هفته ای که گذشت به دلیل استقبال مردم از این نوع گوشی ها پر رونق سپری شد.
گوشی های ۱۶۶۲ و۱۶۶۱  نوکیا ، G900 سونی اریکسون ، GC900 Viewty Smart ال جی و C270 سامسونگ  به عنوان گوشی های خوش فروش بازار تلفن همراه در هفته ای که گذشت معرفی شدند.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و کاهش تقاضای مشتریان، احتمال کاهش قیمت انواع گوشی های موجود در بازار تا سقف ۱۰ هزار تومان در هفته آینده  وجود دارد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا